روز تقدیر از مدیران سیستم های کامپیوتری

شما الان دارید وب سایت من را می خوانید، این وب سایت روی یک کامپیوتر قرار دارد که توسط مدیر سیستم من از جعبه بیرون آورده شده، سیستم عامل روی آن نصب شده، علیه ویروس ها و دردسرهای اینترنتی ایمن شده و بعد روش وب سرور و بانک اطلاعاتی و کلی چیز دیگه نصب شده و بالاخره بخشی از اون به من اجاره داده شده. حالا هم وقتی شما می زنید FreeKeyboard.net کلی از مدیران سیستم جهان دست به دست هم می دهند تا کامپیوترها و مسیریاب ها و کلی ابزار دیگر شما را به این نوشته ها برسانند.

من امروز راحت نشسته ام و مطمئن هستم اگر سایتم خراب بشود یک مدیر سیستم نسخه پشتیبان آن را جایگزین خواهد کرد. ادمین های سیستم این روزها کلی کار نامریی انجام می دهند و دلیل خوب بودن کارشان هم این است که کسی متوجه آن ها نمی شود. درست روزی که کوچکترین اشتباهی بکنند و چیزی خراب بشود، چند هزار نفر در یک لحظه متوجه حضور نامریی آن ها خواهند شد. پس چه بهتر همین امروز که کارها به درستی در حال انجام شدن است، به یاد مدیران زحمتکش(!) سیستم باشیم و روز مدیران سیستم را به آن ها تبریک بگوییم

سایت اختصاصی این جریان : روز مدیران سیستم های کامپیوتری

البته امسال که کسی به من تبریک نگفت ! هرچند که رسما مدیر جایی هم نیستم ولی حس اش رو دارم !‌ از سال دیگه پذیرای تبریکات صمیمانه شما هستم. امسال تبریک می گم به لیلا که مدیر lan خونه است و به پرشین تولز (هرچند نمی دونم چرا جلوی رفتار بد اسپم فرست ها رو نمی گیره و به جاش کامنت دونی ها رو از کار می ندازه) و کلی آدم دیگه که استفاده بی دردسر از کامپیوترها رو برامون فراهم کرده اند، بخصوص از امیرحسین و کامی عزیز که کلی دردسرهای کامپیوتری من رو راحت کرده اند.