پخش مجموعه ای درباره زنان از BlogTalkRadio.com

BlogTalkRadio.com سرویسی است به وبلاگ نویسان اجازه می دهد جنگ های رادیویی / تلفنی خود را ایجاد و مدیریت کنند. این سرویس قرار است مجموعه به نام «زنان در وبلاگستان» را شروع کند تا تقدیری باشد از زنانی که با حضور فعال خود در وبلاگستان انگلیسی زبان با استفاده از این رسانه جدید، صدای خود را به دیگران رسانده اند. این سری از ۲۸ و ۲۹ جولای شروع به پخش خواهند کرد.

به گفته آلن لوی،‌ مدیر BlogTalkRadio، این برنامه ها فرصتی خواهند بود برای ارتباط با زنان وبلاگ نویس تاثیرگذار. وی می گوید به دنبال معرفی زنان وبلاگ نویس مشهوری که همین حالا هم خوانندگان بسیار دارند نیست بلکه هدف «کشف جواهرهای پنهان وبلاگستان است. زنانی که در حوزه های تخصصی خود تغییر ایجاد کرده اند ولی الزاما خوانندگان بسیاری پیدا نکرده اند. ما می خواهیم صدای در حال گسترش وبلاگستان را به گوش دیگران برسانیم».

این برنامه، ویژه وبلاگستان خارجی ها است که به آن Blogsphere می گویند. در همین حال کنفرانس BlogHer نیز در جریان است که در اصل گردهمایی دیجیتال وبلاگ نویسان زن است. در ایران هم با توجه به وبلاگستان بسیار قوی و حضور فعال زنان در آن، می توانیم همچین برنامه‌هایی داشته باشیم. مطمئنا کار راحتی نیست ولی می تواند نتایج بسیار مثبتی داشته باشد.

درباره BlogHer بعدا بیشتر خواهم نوشت ولی از آنجایی که دیروز و امروز در جریان است،‌می توانید خودتان هم به سایت رسمی کنفرانس BlogHer سری بزنید و از جریان مطلع باشید.