گشت روز تعطیل و خواستگاری اینترنتی

 هی! تا حالا فکر کردین وضع سایت شما توی اینترنت چطوریه؟ رتبه گوگل؟ خوانندگان خوراک پز؟ تعداد لینک به شما؟ صحت طراحی؟ همه و همه اینها رو فقط یک سایت به شکل یکجا به شما می ده: چکمه؛ طراحی شده توسط حسین حاجی پور و محمد حیدری. بعد از باز شدن صفحه در جعبه سمت راست آدرس سایتتون رو بزنین و بعد «برو»!

 وبلاگ های آی تی همیشه یک پای ثابت اینترنت ایران هستند و به طبع، یک پای ثابت گشت هفتگی. این هفته تک نویس رو معرفی می کنیم که نویسنده اش می خواد چیزهایی که خودش با مشکل یاد گرفته رو با من و شما شریک بشه (:

 شخصی با سپری بزرگ به جنگ ملاحده رفته بود ـ از قلعه سنگی بر سرش زدند و سرش بشکست ـ برنجید و گفت ـــ ای مردک کوری ـ سپر بدین بزرگی نمی بینی و سنگ بر سر من میزنی ـ / از وبلاگ محق

 اوه! حالا که آخرهای گشت هفتگی هستیم بگم که اگر یک پسر بلند قد و سفید که فوق لیسانس هم داشته باشه و حوالی ۳۰ ساله باشه (کمی بالا و پایین قابل پذیرشه!) علاقمند به ازدواج با یک دختر سی ساله و مهندس برق است برای من ایمیل بزنه تا ایمیلش رو فوروارد کنم به اون دختره. اطلاعات بیشتر در صورت علاقمندی اون دختر ، به شما ایمیل می شه! ترجیحا عکس هم داشته باشید که احتمال ازدواج اینترنتیتون بره بالا!

 جای آخر رو معمولا می ذارم برای کسی که عکس داشته باشه. فایر بوی مدت کوتاهی است که می نویسه و از این نظر شرایط معرفی در اینجا رو نداشت ولی چند تا عکس آخرش از مک بوک های جدید باعث شد حتما لینکش رو بذارم تا شما این وبلاگ آی تو رو هم از دست ندین (: