خیریه‌ای برای خرید ماهواره مخابراتی ۱۵۰ هزار دلاری به منظور رساندن اینترنت به مناطق محروم

یک سازمان غیردولتی جدید به نام یکی از حقوق بشر در تلاشه تا با جمع کردن ۱۵۰ هزار دلار، پیشنهاد خرید یکی از پرپهنای‌باندترین ماهواره‌های مخابراتی جهان رو به شرکتی تا به امروز صاحب اون بوده ولی حالا به خاطر ورشکستگی مجبوره اونو بفروشه بده. بخش دیگه‌ای از درآمدها هم صرف ساخت یک مودم خیلی ارزون برای ارتباط کامپیوتر و ماهواره خواهد شد.

این سازمان می‌گه

با اینکه ما به اینترنت رایگان برای تمام کره زمین اعتقاد داریم، اما باید قبول کرد که در واقعیت هزینه‌هایی مانند اجاره تجهیزات هم باید پرداخت شوند.

ما یک سرویس مخابراتی حداقلی برای همه فراهم خواهیم کرد و از این طریق برای شرکت‌های تجاری هم فرصتی ایجاد خواهد شد برای سرمایه‌گذاری روی بازارهای جدید و کسب درآمد. در واقع تنها هدف ما، آنلاین کردن جمعیتی بیشتر نیست بلکه به دنبال فراهم کردن امکانات توسعه دسترسی به اینترنت هم هستیم.

و با این ایده برای جمع کردن پول حتی به دنبال شرکت‌های بزرگ تجاری هم می‌ره. ایده اینها واقعا جالبه… تصور کنید یکی اینقدر پر جرات باشه که به این فکر کنه که یک ماهواره مخابراتی رو از یک شرکت ورشکسته بخره و بعد با طراحی مودم‌های ارزون ماهواره‌ای به مردمی که امکان دسترسی به اینترنت رو ندارن، اینترنت برسونه. این مطمئنا جزو پروژه‌هایی است که من با علاقه دنبالش خواهم کرد.

لینک: این ماهواره را بخرید