وبلاگ من تبلیغات می‌پذیرد

بلاگ‌نوشت یک حرکت خوب و مفید برای وبلاگستان شروع کرده که من هم افتخار می‌کنم با نوشتن این مطلب بهش بپیوندم. اسم رمز حرکت هست وبلاگ من تبلیغات قبول می‌کند و خلاصه‌اش اینه که من بگم وبلاگم تبلیغ قبول می‌کنه.

برای خیلی‌ وبلاگ‌نویس‌ها این می‌تونه روحیه بخش و جذاب باشه و برای خیلی از تبلیغ دهندگان، یک فرصت عالی.

دلیلی که می‌گم فرصت خوبیه اینه که تبلیغات در اینجا ارزون است و شدیدا هدفمند. مثلا به وبلاگ من نگاه کنید: وبلاگ من یک وبلاگ قدیمی است توی بحث گنو/لینوکس ، فرهنگ سایبر، آزادی‌های دیجیتالی، گیک‌ها و هکرها و اتفاقات تکنولوژیک مرتبط با حقوق بشر و اینطور چیزها (و البته گاهی تاروت ). در واقع اگر کسی بخواد چیزی مرتبط با لینوکس رو تبلیغ کنه، بهتره اونو بذاره تو وبلاگ من یا یک لینوکس‌نویس دیگه تا اینکه توی صفحه اول همشهری براش آگهی بده ((:

من تعرفه خاص تبلیغاتی ندارم و در قبول آگهی هم خیلی سخت‌گیر هستم. اگر شما آگهی‌ای دارین که مرتبط با حقوق بشر است، مرتبط با آزادی‌های دیجیتال است یا در مورد لینوکس است و امنیت ملی رو هم به خطر نمی‌ندازه، بهم خبر بدین تا براتون تبلیغش کنم (: دائمی‌ترین جای تبلیغ ستون کناری است و جای پر بیننده‌تر ولی کوتاه‌تر، زیر پست‌هایی است که بیشتر از صد لایک می‌خورند و بارها ری‌شیر می‌شوند.