جمعه‌ها با کاندوم : کلیر سینکلیر و تاخیر در عرضه کاندوم پلی بوی

چه دوست داشته باشین چه نه، درست بدونین چه نه، کلیر سینکلر پلی‌میت امسال پلی‌بوی است. این خانم قرار بود در یک اقدام نمایشی در ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه امروز (که ۱۱.۱۱ است!) یازده مرد خوش شانس رو توی ایستگاه مترو ببوسه. هر بوسه یک ثانیه طول می کشید و بعد از آخرین بوسه، در ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه و ۱۱ ثانیهً ۱۱هم ماه ۱۱ سال ۱۱، پلی‌بوی کاندوم‌های برند خودش رو توی استرالیا معرفی می‌کرد.

یازدهم ماه نوامبر (۱۱)، روز «به یاد داشتن» است که از سال ۱۹۱۹ تا الان اون رو به عنوان سالگرد اتمام جنگ جهانی اول جشن می‌گیرن و امسال که افتاده به سال دوهزار و یازده، هیجانش بیشتر هم بوده. اما یک ایستگاه رادیویی استرالیا به این برنامه «یازده بوسه در یازده ثانیه» اعتراض کرده و اون رو مخالف شان افرادی دونسته که توی جنگ کشته شده بودن و پلی‌بوی هم به همین دلیل برنامه رو کنسل کرده و اون رو کمی عقب‌تر انداخته.

این برنامه برای معرفی برند کاندوم پلی بوی طراحی شده بود و به گفته این شرکت عظیم تفریحاتی، قرار بود در روز «به یاد داشتن»، تبلیغی باشه برای بهترین و امن‌ترین راه پیشگیری از بارداری‌های ناخواسته و بیماری‌های قابل انتقال از طریق رابطه جنسی از جمله ایدز.