جمعه ها با کاندوم: کاندوم های ویاگرا دار و سه خبر دیگر

دلیلی برای استفاده از کاندوم: کاندوم‌های ویاگرا دار

اگر با این پلاستیک مشکل دارین و اگر حس می کنین باعث می شه «قدرت»تون رو از دست بدین یا اگر نبود قدرت رو می‌ندازین گردن این بیچاره یا هر چی، یک خبر خوب براتون دارم! دورکس کاندومی داره که با داشتن ژل زینیفیل می تونه جای قرص ویاگرا رو براتون بگیره. این داروی قانونی می‌تونه مقدار خون بیشتری به موضع مورد نظر بفرسته و ایستادگی طولانی تر و شادتری رو براتون به ارمغان بیاره.

روش کار زینیفیل اینه که با داشتن نیتروگلیسیرین باعث ریلکس شدن دیواره‌های رگ می‌شه و اینکار جریان خون رو روونتر می‌کنه و در نهایت رسیدن خون بیشتر، باید پایداری بیشتر و شادتر می شه. زینیفیل علاوه بر نیتروگلیسیرین ماده‌ای داره که جذب پوستی اون رو تقویت می‌کنه پس دیگه لازم نیست قرص قورت بدین. منبع

کمپین تبلیغاتی «فرزند آینده‌» در فیسبوک

اگر کاربر برزیلی فیسبوک باشین و اسمتون «جادی»‌ باشه، ممکنه این چند روز درخواست دوستی دریافت کنین از بچه‌ای به اسم «جادی کوچولو»! اگر روی اسم «جادی کوچولو» کلیک کنین و صفحه این بچه تازه پا به دنیا گذاشته رو ببینین، متوجه خواهید شد که با یک کمپین تبلیغاتی تجاری برای کاندوم‌های مارک Olla طرف هستین که بهتون می گه اگر واقعا نمی خواین به زودی با «جادی کوچولو» دوست بشین، بهتره از کاندوم استفاده کنین.

این شکل از تبلیغ بر اساس قوانین کاربری فیسبوک ممنوعه چون پشت هر پروفایل فیسبوک باید یک انسان واقعی قرار داده باشه ولی شکی نیست که این تبلیغ، جالبه و چشمگیر.

سرویس اشتراک کاندوم‌های سرریچاردز

شرکت سر ریچارد اشتراک ماهانه قبول می کنه! می‌تونین به سایتش برین و با تنظیم نوار لغزانی که می‌گه «چند بار در ماه شانس در خونه‌تون رو می زنه؟» اعلام کنین که چند تا کاندوم در ماه می‌خواین. بعد کافیه نوعی که می‌خواین رو از بین «فوق نازک»، «کلاسیک دون دون»، «دون دون لذت بخش»، «فوق بزرگ» و «مجموعه» انتخاب کنین و کار تمومه. البته اگر الان مشترک کاندوم های سر ریچاردز بشین به خاطر ایام عید خارجی، تخفیف ۳۵٪ خواهد بود.

کاندوم ۶۸ دلاری لویی ویتان

واقعیه. لویی ویتان می دونه کسانی هستن که فکر می کنن اونقدر باکلاسن که کاندومشون هم باید با بقیه فرق کنه. اگر شما جزو اونها هستین می تونین وارد مغازه‌های لویی ویتان بشین، ۶۸ دلار پول بدین و یکی از این کاندوم های لوکس بخرین.

مشخصه که با انجام اینکار خز، خودتون رو از انواع و اقسام مدل‌های بانمک دیگه محروم کردین ولی خب در عوض دلتون خوشه که پولدارین (: