حقه فالگوها در رومانی: گوگل به جای گوی بلورین

دو تا از فالگوهای بسیار مشهور رومانی دیروز دستگیر شدن. «جرم» این فالگوها این بود که به جای استفاده از گوی بلورین برای دیدن گذشته مردم و به جای استفاده از قدرت‌های ماورایی‌شون برای ارتباط برقرار کردن با درگذشتگان، از پیشرفته‌ترین و دسترس‌ترین تکنولوژی ها کمک می‌گرفتن: گوگل.

مشتری‌هایی که پیش از فالبین‌ها می‌رفتن از حجم زیاد اطلاعاتی که ونسای ۲۶ ساله و ملیسای ۳۲ از گذشته زندگیشون بهشون می گفتن شوکه می‌شدن و به تمام حرف‌های اونها در مورد ‌آینده و طلسم‌هاشون در مورد مشکلات هم اعتماد می‌کردن بدون اینکه متوجه باشن که کل این اطلاعات رو خودشون قبلا از طریق فیسبوک و بقیه سایت‌ها توی وب منتشر کردن و یک سرچ ساده و احتمالا یک درخواست دوستی معقول می‌تونه کل این «راز»ها رو افشا کنه.

می‌دونین که من هم فال رو دوست دارم و فال تاروت می گم ولی قبلا هم توضیح دادم که دور و بر ما هیچ چیزی توانایی غیبگویی از گذشته یا پیشگویی از آینده نداره و مفهوم فال کلا چیزی مستقل از غیبگویی و پیشگویی است و اگر کسی تونست به دقت گذشته شما رو بهتون بگه و مدعی شد که این رو از راهی غیرطبیعی به دست آورده، کلا باید بلند شین و پول اون جلسه اش رو هم ندین و دیگه هم پیشش نرین چون لازمه مطمئن باشین که با یک شیاد طرف هستین (:

مطلب مرتبط:

تاروت چیست و آیا می توان به آن اعتقاد داشت؟
دولت رومانی فالگویی رو به مشاغل رسمی کشور اضافه کرد
مطالب مرتبط با تاروت در سایت من