خم شین و این دو تا نشریه رو از روی دکه بردارین

اگر به وبلاگ من علاقمند هستین، اگر گیک هستین و اگر علم و تکنولوژی رو دوست دارین شدیدا پیشنهاد می کنم این ماه این دو تا نشریه رو از دست ندین:

نشریه شبکه
این شماره شون عالیه. یک بحث مهم در دنیای اطلاعات امروز هست به اسم NoSQL. کار با داده های بزرگ. داده هایی که برای «استفاده» مرسیوم سکیوئلی تولید نشدن. داده هایی که ما از خودمون به جا می ذاریم. داده هایی که ماتریسی نیستن و در اصل داده هایی که این روزها در حال تولید هستن. پرونده ویژه عالی این شماره در کنار همه مطلب های خوب دیگه اش خوندیدنی است. یکی شدیدا توصیه می کنم که این شماره رو بخونین تا از روند دنیای اطلاعات عقب نباشین.
دانش روز
واو! این چیزیه که من تو ایران منتظرش بودم و واقعا خوشحالم که هست: یک نشریه کاغذی که با علاقه تک تک شماره هاش رو منتظر باشم ، بخرم و همراهم باشه برای خوندن. کاغذ واقعی و صفحه بندی عالی با مطالب جذاب از علم. راستش من تکنولوژی و کامپیوتر رو دوست دارم ولی علم مفهوم بسیار وسیع تری داره. همه وبلاگ های علمی ما می خوان نارنجی بشن. این درست نیست. واقعا خوشحالم نشریه ای شروع به کار کرده کاملا حرفه ای و با درک درست از علم. نگران روی جلد این شماره نباشین و مجله رو بخرین. بهتون قول می دم که با یک نشریه علمی خوب طرف هستین. کاملا تازه شروع به کار کردن، تا سایتشون راه می افته صفحه فیسبوکشون رو لایک می زنیم (: