چلنج: رسیدن به روزانه دویست و پنجاه اسکات در سی روز

گیک‌هایی که زیاد توی اینترنت هستن، احتمالا چلنج‌های اینترنتی رو می‌بینن؛ کارهایی که کمی سختن، یکهو مد می شن، آدم‌ها در مقابلشون احساس ضعف نسبی می کنن و در نهایت حس می کنن خوبه اینو انجام بدن تا به خودشون ثابت بشه «من می تونم!». چیزی شبیه به ماجراهای دوستمون که می گفت «Challenge accepted!» و کارهای غیرمعمول می کرد تا خودش رو ثابت کنه.

معلومه که یک گیک کلاسیک، اکثر این چلنج ها رو انجام نمی ده (اشاره نمی کنم که کسی هم سراغش نره!) ولی یکیش برای هر گیک سالم توصیه می شه: چلنج ۲۵۰ اسکات.

30-day-squat-challenge

و من الکی بهتون لینک نمی دم! من دیشب دویست و پنجاه تا حرکت اسکوات یا اسکات رفتم و می دونم که این سیستم کار می کنه! خیلی هم جالبه و ساخته شدن عضلات رون رو کاملا حس می کنین. به نظرم شروعش کنین – البته بعد از کمی تحقیق و اطمینان از اینکه درست انجام می دین. زانوها نباید درد بگیرن، نباید خیلی پایین برین (در حد عکس درسته) و تمام فشار باید روی عضلات بیافته نه روی مفاصل.

اگر خواستین شروع کنین روی عکس بالا کلیک کنین، پرینتش بگیرین و یک روز هم از تیک زدن برنامه عقب نیافتین. روز آخر که ۲۵۰تا می زنین فقط ده دقیقه وقت می گیره و احساس رضایت بسیار خوبی از خودتون دارین.