حیوانات علیه زامبی‌ها

zombie_animals

در فرهنگ گیک‌ها زامبی جای مهمی داره و حتی بعضی گیک‌ها مجهز به کیت‌های ضد زامبی هستن برای مقابله با روزی که یک بیماری، یک موجود غیرزمینی، یک نیروی مهیب یا هر چیز دیگه انسان‌ها رو گروه گروه تبدیل به مرده-زنده‌های متحرکی می کنه که بدون استفاده از مغز خودشون و فقط برای گاز گرفتن و زامبی کردن انسان‌ها دیگه در گله‌های چند هزار تایی اما آروم و بدون فکر به اونها حمله می کنن و با دست خالی و با اتکا به حس نکردن درد و خطر به دژها نفوذ می کنن و وظیفه ما جنگیدن با اونهاست. اما ظاهرا یک مقاله کلا باید ذهن هر گیکی رو از خطر آخرالزمان زامبی‌ها راحت کنه: حیوانات در برابر زامبی‌ها.

انسان‌ها به طور بیولوژیک برنامه ریزی شدن که از جسد خودشون بترسن. همینطور از زنده خورده شدن و همینطور از بیماری‌ها. حالا معلومه که گونه انسان در مقابل یک گله جسد انسان که می خوان ما رو گاز بگیرن، بخورن و بیمار کنن کاملا فلج بشه. اما حیوانات این ترس‌ها رو ندارن.

گله‌های زامبی برای پرنده‌ها (بخصوص کلاغ‌ها و لاشخورها) یک منبع عالی غذایی بدون مغز ولی پر گوشت هستن. همینطور پستاندارهای بزرگ و کوچیک (از خرس گریزلی ۵۰۰ کیلویی تا گرگ‌ها و حتی موش‌ها) از دیدن یک گله زامبی خیلی خوشحال خواهند شد و حتی احتمالا دائما تعقیبشون خواهند کرد چه برسه به یوزپلنگ‌ها و بقیه گربه و سگ سانان.

حتی موجودات غیرگوشتخوار هم برای زامبی‌ها خطرناکن چون علاقه شدیدی دارن به دفاع از محدوده‌شون و نابود کردن هر چیزی که وارد اونجا شده باشه. معلومه که وقتی یک بیسون بتونه اینطوری یک مینی ون رو خورد کنه، سه تا بیسون برای نابود کردن یک گله زامبی کافی خواهد بود.

اما اصلی‌ترین زرادخانه طبیعت علیه زامبی‌ها حشره‌ها هستن. از مگس‌ها تا مورچه‌ها. میلیون‌ها میلیون مگس، شته، مورچه و … به کمک ما خواهند اومد تا بتونیم زامبی‌ها رو قبل از اینکه اصولا به خطری تبدیل بشن از بین ببریم و این باید یک دلیل دیگه باشه که ما قبل از زامبی شدن، با طبیعت مهربون باشیم.

اصل مقاله حیوانات علیه زامبی‌ها رو با کلی ویدئو و عکس و توضیحات رو اینجا ببینین.

مرتبط:

راهنمای مرکز کنترل بیماری‌های آمریکا برای مقابله با حمله زامبی‌ها