بشتابید: مارکت آمازون و پنج دلار کردیت مجانی برای دارندگان اندروید

amazonfree5usd

یک ایده عالی از آمازون برای جذب مردم به مارکت خوبش! اگر اندروید دارین، امروز و فردا و پس فردا رو فرصت دارین تا اپلیکیشن مارکت آمازون رو نصب کنین و پنج دلار مجانی کردیت جایزه بگیرین. این موضوع برای ما ایرانی‌ها که حتی اگر بخوایم امکان خرید برنامه‌ با کردیت کارت رو نداریم فرصتی عالیه برای داشتن کمی پول، عضو دنیا بودن و خریدن پنج دلار اپلیکیشن.

برای اینکه از این فرصت استفاده کنین همین امروز یا حداکثر فردا یا نه دیگه آخرش پس فردا:

  1. اگر قبلا ایناکر رو نکردین تنظیمات گوشی رو باز کنین و بگین که برنامه‌ها می تونن از Unknown Sources نصب بشن. اکثر ما ایرانی‌ها قبلا اینکار رو کردیم تیک رو بزنین و اوکی کنین.
  2. در آمازون دات کام برای خودتون یک اکانت بسازین
  3. از اینجا مارکت اندروید آمازون رو دانلود و نصب کنین
  4. مشخصاتتون رو به اپ استور آمازون بدین و یک برنامه (حتی رایگان) رو دانلود کنین

مدتی بعد براتون یک ایمیل خواهد اومد که می گه پنج دلار کردیت مجانی در اپ استور آمازون دارین که باید تا آخر ماه خرجش کنین.

لازم به ذکره که من در نقش نابغه، در حالی که از این جریان بسیار خوشحال بودم چون ماه ها بود می خواستم کیبورد Swype رو بخرم و امکانش برام نبود، رفتم این کارها رو کردم ولی به جای اپلیکیشن مجانی یک اپلیکیشن مهمل ۴ دلاری خریدم چون فکر می کردم مجانی شده. نگو مجانی نبود و آمازون پولش رو از اون ۵ دلاری که بهم داده بود کم کرد ولی حالا که دوستان لطف کردن گیفت کارت دادن، با اون می خرم. مرسی واقعا و کلی شاد شدم و من هنوزم نمی تونم کیبوردم رو بخرم! اگر خواستین ۵ دلار گیفت کارت دونیت کنین با علاقه پذیرایم در آدرس jadijadi روی جیمیل دات فلان.

آپدیت: اگر از قبل اپلیکیشن اپ استور آمازون رو داشتین، کافیه بازش کنین و آپدیتش کنین به نسخه ۷.۵ به بعد (از منو Check for updates یا چنین چیزی) و بعد یک اپلیکیشن یا بازی (حتی مجانی) دانلود کنین و پنج دلارتون رو جایزه بگیرین.