لینک‌های شاد دوشنبه‌های آخر ماه – فروردین ۹۳

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

  • هیچ وقت پیش اومده نیاز به یک ایمیل موقت دو ساعته داشته باشین؟ مثلا برای ثبت نام یک سرویس که نمی خواین ایمیل اصلی تون رو بهش بدین یا دریافت ایمیل از یک نفر به آدرسی که فقط دو ساعت عمر داره؟ جوابتون رو توی سایت تمپ میل پیدا می کنین.
  • شعرهای خیام عالی هستن و بهتر از اون اینه که بشه قشنگ و راحت توشون چرخ زد و هر کدوم که حس و حال لحظه رو داشت توییت کرد. برای اینکار سری به سایت اچ تی ام ال پنجی خیام و شعرهاش بزنین و حس رو بگیرین (:
  • به پادکست حرف‌های پراکنده یک مسعود هم گوش بدین. توش در مورد کتاب «فراوانی: اینده از آنچه می‌اندیشید بهتر است» (که من در پادکست اول رادیو گیک بهش اشاره کردم) و چند سریال حرف می زنه. به گوش کردنش می ارزه و شاید مثل من مشتری هم شدین (:
  • ساسان رز هم دو تا کار خوبش رو معرفی کرده. اولی PHPRedMin است که بنا به معرفی سایت خود ردیس یک سرویس مدیریت ردیس تحت وب با پشتیبانی چند سرور است و اون یکی پروژه GBench است برای لود تست اچ تی تی پی. ایول به ساسان که هر دو رو پروژه جهانی اش رو روی گیت هاب گذاشته و ایول بهش که از گو استفاده می کنه (: اگر به کارتون می یاد حتما سری بزنین و نگاهی به پروژه‌ها بندازین.
  • گر دنبال سیستمی برای ایجاد اتوماتیک وب‌سایت، فروشگاه و خدمات تجارت الکترونیک هستین یا می‌خواین ببینین بقیه چجوری دنبال یک ایده تجاری هستن به رایانش ابری سپهر حتما سر بزنین. یک سیستم تجاری که شاید بهتون کمک کنه، بهتون ایده بده یا باعث بهتر فکر کردنتون بشه.
  • مبین رنجبر عزیز هم یک پروژه خوب رو شروع کرده با عنوان سایت دیده‌بان داده‌های بزرگ که در سه بخش فارسی، انگلیسی و فرانسوی تلاش می کنه نگاهی داشته باشه به مفاهیم و اتفاقات بیگ دیتا و داستان‌هاش.
  • و

  • و در نهایت رضا عباسی (وبسایتش، توییترش) هم یک پروژه عالی داره؛ بهترین‌های وب فارسی. یک ربات که بخش بزرگی از توییتر رو نگاه می کنه و پربازخوردترین ها رو انتخاب می کنه و ریتوییت. اینکار باعث می شه کاربران بتونند توی کمترین زمان مهم ترین توییت هایی که ارسال شده رو بخونند و کاربرانی که توییت های خوبی رو ارسال میکنند به دیگران معرفی بشوند. این ربات به ده زبان کار می کنه! بهترین های توییتر فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی، اسپانیایی، ترکی، چینی، روسی، پرتغالی، ژاپنی

شما هم اگر علاقمند به تبلیغ برای کارهای خوبتون در دوشنبه آخر ماه اردیبهشت هستین، به jadijadi ایمیل بزنین و معرفی اش کنین تا معرفی اش کنم (: