چند عکس از جمعیت جمعیت جمعیت جمعیت جمعیت جمعیت جمعیت جمعیت جمعیت

اول انقلاب گفتن خیانت شاه به ایران جمعیت کم بوده و گفتن بنا به آموزه های دینی جمعیت باید زیاد بشه. بعد که دیدن جمعیت زیاد یکسری خواسته هم داره و وقتی فهمیدن که جمعیت باید معقول باشه گفتن آموزه های دینی دقیقا می گه جمعیت زیاد اشتباهه و باید جمعیت کنترل بشه و رو در و دیوار شعار بانمک «قبل از بچه‌دار شدن فکر کنید» و «دو بچه کافیه» رو نوشتن. حالا دوباره آموزه های دینی می گن باید جمعیت زیاد باشه و دققا کسایی که تا پارسال بزرگترین دغدغه شون «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» شده بودن، الان باید تکرار کنن که «جمعیت ایران تموم شده و باید بچه درست کرد» (:

به مناسبت همین تلاش ها و با توجه به اینکه الان قانونگذار نه فقط تو شورت که توی کیسه بیضه‌های من رو هم جزو حریم قانونی خودش می دونه و معتقده اگر من و دکترم تصمیم بگیریم در بدن من یک لوله رو باز و بسته کنیم باید بریم زندان و واقعا هم فکر میکنه لابد مشکل بچه دار نشدن مردم اینه که همه رفتن وازکتومی کردن، توجه شما رو به این نه تا عکس قشنگ جلب می کنم که جنبه‌های مختلفی از جمعیت رو نشون می دن. سیاست‌های ضربتی «بزایین / نزایین» در ایران چندان موفق نبودن و با لبخند توجه شما رو جلب می کنیم به عکسهایی عالی با موضوع جمعیت.

RTX16WGO3
کشیش‌های سفیدپوش در بیرون کلیسای کاتولیک مادرید برای مسیحی‌ها آیین عشاء ربانی را اجرا می‌کنند. عکس نه روز بعد از آن گرفته شده که دولت قوانین سقط جنین را برای مادران سخت‌تر کرد.

RTX156GR3
رهروان هندو جمع شده‌اند تا خدای خورشید را بر رود گنگ بپرستند. مراسم کاتا پوجا در شرق هند. زنان برای تمام روز روزه می‌گیرند.

RTX13HWO3
تصویر هوایی از شهر و ترافیک قاهره که از یک هواپیما گرفته شده. جمعیت مصر تقریبا ۸۵ میلیون است.

RTR3HOCQ3
در میانیانگ استان سیچوان چین، مردم در مراسم سالانه‌ای بر روی پل جمع شده‌اند. مردم اعتقاد دارند که اگر در این فستیوال سه روزه روی این پل قدم بگذارند، از مریضی در امان خواهند بود.

RTR2TVQR3
کارمندان لویدز در مراسم سالانه تقدیر از کارشان در این شرکت به دفتر لندن این شرکت رفته‌اند.

RTR1SCLJ3
ساحلی در استان شرقی چین شاهد حضور مردم است. دمای محلی سی درجه است و شنبه تعطیل اخر هفته.

RTR1SJEM3
صندلی‌های آفتاب‌گیری ردیف به ردیف در ساحلی تراومونده در شمال آلمان چیده شده‌اند.

RTR2EKXX3
مردم در دپوک اندونزی تلاش می‌کنند وارد قطاری شوند تا آن ها را به جاکارتا ببرد. بنا به آمار دولتی، روزانه نیم میلیون نفر با قطار به جاکارتا رفت و آمد می‌کنند و در سال ۲۰۰۷ بیست و شش نفر به خاطر سقوط سقف و برق‌گرفتگی مردند.

RTR2G3VS3
جمعیت محلی برای فرار از گرمای استان سیچوان چین در سال ۲۰۱۰ به استخر پناه برده‌اند. چین در تابستان تقریبا ۱۳ استان با دماهای بیش از ۳۵ درجه مواجه است.

منبع و عکسها با کیفیت بالاتر