لینک های شاد دوشنبه آخر دی ماه

batman

سرویس ها

ـ گیلانی هستین؟ یا به گیلان علاقه دارین؟ یا ایده خوبی از یک سایت استانی دارین؟ اسم جالب گیلاپس که ترکیبی از گیلان و اپس است یادتونه باشه. گیلاپس به اخبار تکنولوژی بخصوص در حوزه کامپیوتر گیلان می پردازه و با متخصصان این استان گفتگو می کنه.
– اهل فوتبال هستین؟ فوتبال هایی هست که تلویزیون ما پخشش نمی کنه؟ هیچ مشکلی نیست. با سرویس ساده و سر راست زولو فوتبال‌ها رو ببینین و با بقیه بیننده های همزمان گپ بزنین. (فعلا) رایگان، سریع، حجم کم و اینترفیس راحت و از همه مهتر نوشته شده توسط یکی از دوست های عــــالی من.
– سیستم پخش زنده اینترنتی بینا هم امکان پخش بلادرنگ تصاویر دریافتی از دوربین از طریق اینترنت رو به شما و هر کی دوست داره می ده.
– اگر هم دنبال ترکیبی از آیتونز و اونجایی که موسیقی گوش می دین و بهتون می گه ممکنه فلان‌ آهنگ رو هم دوست داشته باشین هستین، نواک می تونه گزینه خوبی باشه. من شخصا تست نکردم ولی سرویس های خوبی رو برای پیاده کردن انتخاب کرده. امیدوارم خوشتون بیاد.

وبلاگ ها و سایت ها

برنامه‌ها

  • فردا هم در جلسات نرم افزاری باز مشهد جلسه است و توش مهدی در مورد بیت کوین حرف می زنه. اگر وقت می کنین و به موضوع علاقمند هستین یا اگر وقت ندارین ولی در این مورد هیچ چیزی نمی دونین بهتره شرکت کنین

بازار کار

  • موسسه ۳گام به دنبال توسعه دهنده وب اپلیکیشن و مدیر پروژه وب است. یک نفر تمام وقت و یک نفر پاره وقت. ارسال رزومه به admin@3gaam.com

در صورتی که شما هم علاقمند به معرفی شدن در برنامه دوشنبه ها هستین، با من تماس بگیرین (: