فرصت اسپانسری رادیو گیک برای یکسال با خریدن اکانت ساوندکلاود رادیو

همونطور که می‌دونین رادیو گیک در طول دو سال گذشته روی ساوندکلاود هم منتشر می‌شه. هزینه اشتراک ساوندکلاود نه فقط زیاده که با کردیت کارتی باید پرداخت بشه که در ایران ازش محرومیم (: در نتیجه در طول دو سال گذشته، اسپانسرهای عزیزی این اشتراک رو هدیه دادن تا بتونیم رادیو گیک رو روی ساوندکلاود هم داشته باشیم. حالا بازم به سر رسید اجاره رسیدیم و فقط در صورتی می‌تونیم روی ساوندکلاود ادامه بدیم که اسپانسری براش پیدا بشه. پس:

برای ادامه انتشار رادیوگیک روی ساوندکلاود نیازمند یک اسپانسر هستیم، در صورتی که شما اسپانسر بشین این فرصت رو دارین که در هر شماره اسم یا شعاری که دوست دارین برده بشه. مثلا اسپانسر اول خواسته بود ازش اسم برده نشه و اسپانسر دوم خواسته بود از خونه وفا که مال سگ‌های بی سرپرست است یاد کنیم و شاید اسپانسر سوم بخواد بگه فلان هاستیگ رو چک کنین یا فلان شرکت رو یادتون باشه (: معلومه که این شعار باید معقول و مورد تایید باشه (: رادیو گیک چیزی که به نظرش مناسب نیست رو تبلیغ نمی کنه (:

اگر علاقمند هستین اسپانسر بشین و می‌تونین کارت هدیه ساوندکلاود پرو آنلیمیتد رو بخرین، با من روی jadijadi روی جیمیل تماس بگیرین تا توافق کنیم (:

نکته مهم اینه که جای هیچ نگرانی نیست. ما روی کلی چیز منتشر می شیم هیچ خطری نداره روی ساوندکلاود نباشیم… ولی خب بودن بهتر از نبودن است؛ بخصوص که بیشتر از هزار و هشتصد مشترک دائم فقط توی ساوندکلاود داریم (:

به روز رسانی: با تشکر از پیشهادهای زیاد و دوستانه و انرژی بخش، این مساله خاتمه یافته تلقی می شه و با یکی از – احتمالا اولین مورد از – پیشنهادهایی که تا همین الان رسیده کنار خواهیم اومد (: