بستون ۱۴ تا ۱۶: دیدن آمار، مرج کردن پروژه در گیت‌لب و کامند لاین و شروع اپ اندروید و آیفون

در ادامه پروژه بستون، ما یک اسکریپت کوچیک می نویسیم که بتونه آمار کارهامون رو نشون بده بعد چند تغییر که بقیه توی پروژه دادن رو مرج می‌کنیم و در نهایت پا در راهی جدید می‌ذاریم: ساخت اپ اندروید و آیفون و بقیه با کمک کوردوا و ایونیک. با ما باشین که داریم شروع یک استارتاپ تکنولوژیک رو از درون دنبال می‌کنیم.

بستون ۱۴ – دیدن آمار مقدماتی از سیستم

تمیزکاری که همیشه هست ولی به طور خاص توی این شماره به افتخار کسانی که شروع کردن به استفاده کردن از سیستم، یک برنامه کلاینت ساید اضافه می کنیم که آمار مقدماتی‌ای از میزان خرج و دخل رو بهمون بده. برنامه داره قابل استفاده می‌شه!

بستون ۱۵ – مرج کردن دو تا پول ریکوئست

اوه! گیت داره جدی می‌شه. دو نفر از دوستان تغییراتی روی بخش‌هایی از کلاینت پروژه دادن و من اونها رو یکبار از طریق خود سایت گیت‌هاب و یکبار از طریق کامند لاین مرج می‌کنم با پروژه اصلی. آماده این با گیت ور برین؟

بستون ۱۶ – شروع ساخت اپ انواع گوشی با آیونیک و کوردوا

خرج ها رو کجا می کنیم؟ پشت کامپیوتر؟ نه… در حال حرکت! پس لازمه یک اپ هم برای پروژه داشته باشیم. در این قسمت اولین استخون بندی اش رو راه اندازی می کنیم و حتی بخشی از آمارها رو هم نشون می دیم. خیلی چیزها هارد کد شده ولی این فقط قدم اوله. ما حالا اپ اندروید، آی او اس،‌ ویندوز فون و بلک بری داریم؛ به افتخار آیونیک و کوردوا.

لینک‌های ویدئوها