ستاره‌های اینستاگرام و آرایش‌هایی فقط برای فیلترها

ستاره‌های اینستاگرام اغلب جوری رفتار میکنن انگار در عادی‌ترین حالتشون هستن و یکهو دوربین موبایل روشن شده و اتفاقی ازشون یه عکس گرفته. شایدم در رمانتیک‌ترین لحظه‌ها یک نفر سوم حضور داشته و عکس رو گرفته و بعد گفته «حالا می تونم برم؟» (: این یه میم مشهوره:

این آدم‌ها به نظر می رسه در رمانتیک ترین لحظه هاشون می گن «صبر کن من یه عکس بگیرم شر کنم» یا در هر لحظه عجیبشون یه عکاس همراهشون بوده و خب هیچ لحظه بدی هم در زندگی ندارن؛ مگر اون موقعی که می خوان از شدت عشق شکست خورده خودشون رو با دستمال خفه کنن و البته همزمان به شما هم نشونش بدن (:

حالا یه تلویزیون چین، یه گزارش بامزه دیگه منتشر کرده: آرایش‌های عجیب اینستاگرامرها و استریمرها. منظورم آرایش های پلنگی شاخ های خودمون نیست. اینها مشهورن چون یک عمر تصویر زن ممنوع بوده و حالا مهوع‌ترین تصویر زن، به نظر بخش عظیمی از جمعیت سکسی می رسه. منظور این گزارش این تکینکه:

یک آرایش عجیب که فقط درست شده تا فیلتر مجهز به هوش مصنوعی خیلی بهتر چشم و قفسه سینه و شکم و غیره رو تشخیص بده و یک آدم خیلی صاف و صوف با این اجزا درست کنه. این سبکی بود که در روزهای اول تلویزیون هم مرسوم بود. اون زمان دقت دوربین و نمایشگر کم بود و هنرپیشه ها باید لب های عظیم قرمز می کشیدن تا در تصویر نهایی معلوم بشه لبشون کجاست و خب حالا هم همین اتفاق داره در سطحی دیگه می افته: کشیدن خط های غریب روی چشم و قفسه سینه و گونه و دماغ و شکم تا فیلتر هوشمند دوربین، دقیقا اینها رو از هم تفکیک کنه و حداکثر فیلتری که میتونه رو اعمال کنه.

خلاصه که دنیایی داریم (: فیلم کامل رو از یوتوب ببینین: