تشکر از کمک همه

(در ادامه مطلب قبلی که از دوستان خواسته بودم فرم رو پر کنند)

واو… تشکر از همه دوستانی که با اونهمه دردسر فرم رو پر کردند. راستش من خودم تایپ شده فرم رو ندیده بودم و فکر می کردم به راحتی در ورد قابل پر کردن باشه ! نگو به جای مربع قابل علامت زدن، عکس مربع غیرقابل علامت زدن داشت ((:

به هرحال ممنون از همه و همه دوستانی که با وجود اینهمه دردسر پر کردند. راستش دوستان مشغول ورود اطلاعات بودند و من گفتم یه چند تا هم فرم اضافه کنم. اصولا قصد اصلی پر کردن این توسط اینترنت نبود ولی یکهو به ذهنم رسید که می تونه کمک بزرگی باشه و واقعا هم کمک بزرگی بود.

متشکرم از همه که با دردسر پر کردندش و نظرات خوبی دادند. مطمئنا سوال ها عالی نیست ولی اگر قرار باشه در سه چهار هفته بنویسند و دفاع کنید و تحقیق بشه و … نباید انتظار چیز جالبتری هم داشت. مشغول یک تحقیق عالی هستم که نتیجه اون رو بعدا منتشر می کنم که جواب ضعف این یکی رو داده باشم (:

بازم از همه ممنون. احساس کردم دوستان خیلی خوب و زیادی دارم و لذت بخش بود خیلی. ببخشید که دفاعیه دعوتتون نخواهم کرد چون وقتتون تلف می شه (:

نکته واضح: حرکتی که همکارم داره نشون می ده علامت تشکر به زبان اشاره است:‌ دست از جلوی لب ها دور می شه و به سمت پایین می ره. مثل حالتی که انگشت ها را ببوسید و بفرستید طرف کسی.