تی‌شرت با قابلیت تشخیص وای فای

گیک‌ها عاشق گجت ها هستند: ابزارهای خاص، مثل چیزهایی که کارآگاه گجت داشت.

این گجت‌ها انواع و اقسام دارند و این روزها مشهورترین آن‌ها، جاکلیدی‌هایی هستند که با دو تا چراغ کوچک حضور شبکه‌های بی سیم (wifi) باز را تشخیص می‌دهند و نشان می‌دهند. مطمئن هیچ گیکی از اینکار لذت نمی‌برد که لپ‌تاپش را باز کند و به دنبال شبکه‌های بی سیم بگردد و ترجیح می‌دهد دستش را بکند در جیبش، جاکلیدی‌اش را بیرون بیاورد و با نگاهی به چراغ‌هایش بگوید «اوه اینجا یک شبکه بی سیم باز هست. سریع لپتاپ‌ها رو باز کنید!».


اما اینکار هم به دیگر به اندازه کافی «گیکی» نیست چون این روزها گیک‌ها یک تی‌شرت می‌پوشند که با درخشش چند پرانتز در اطراف یک دکل، حضور و قدرت شبکه بی‌سیم را نه فقط به گیک که به همه دوستانش نشان می‌دهد. این تی شرت سیاه، یک جای کوچک باتری و یک سیستم الکترونیک دارد که می‌تواند بعد از تشخیص حضور شبکه بی سیم، میزان قدرت آن را هم با روشن‌کردن چراغ‌های اطراف دکل،‌ نشان دهد.

من هم عاشق اینجور چیزها هستم و هیچ وقت درک نکردم چرا بین این همه وارد کننده سخت‌افزار و لپتاپ هیچ کس هنوز سراغ اینطور گجت‌ها نرفته! مثلا قیمت این تی شرت حدود ۳۰ هزار تومن است و قیمت یک جاکلیدی مشخص کننده وای‌فای چیزی در حدود ده هزار تومان. ارزانتر و زیباتر و گیکی تر از خیلی چیزهایی که در نبود انتخاب‌های خوب، برای همدیگر هدیه می‌خریم (:

برای خرید: تفکر گیک