کتاب صوتی « عادت می‌کنیم »، فصل اول تا سوم

توجه: به دلایل متنوع از جمله نقض کپی رایت و بودن سایت‌های مرتبط‌تر، خواننده کتاب تصمیم گرفت که خواندن کتاب رو متوقف کنه یا اون رو در سایت‌های دیگه ادامه بده. به همین دلیل فعلا فقط همین دو سه قسمت در سایت است و این کتاب کامل خونده نشده و نخواهد شد


جذاب نیست؟‌ یکی از بهترین دوستان شروع کرده به خوندن یک رمان که من نخوندم؛ عادت می‌کنیم از زویا پیرزاد. من این این دوستمون رو نمی‌شناسم ولی لطف کرده از طریق رسانه کیبرد آزاد، منتشرش می‌کنه. خوشحالم. این دوستمون نوشته:

اینکه من کیم و کجام اصلا مهم نیست. فقط فکر کردم که شاید این کتاب برای اونهایی که نمیتونند کلمه هاش رو ببینند یا اونهایی که مثل من به گوش کردن پادکست معتادند مفید باشه.
جادی یک دنیا لطف کرده و قبول کرده این فایلها رو از کسی که نمیشناسه بگیره و تو وبلاگش پست کنه. مسئولیت اینکارولی با منه. اگه بد میخونم یا مشکل دیگه ای در ضبط هست لطفا به جادی ایمیل نزنید و وقت ارزشمندشو نگیرید. ببخشید که این کانال کاملا یک طرفه است. امیدوارم که کتابهای دیگه توسط آدمهای دیگه خونده بشه و کم کم یک کتابخونه از کتابهای صوتی مجانی درست بشه که همه ازش استفاده ببریم.

ممنون وامیدوارم لذت ببرید.

برام عجیبه کسی بدون اسم این زحمت بزرگ رو بکشه. البته به راحتی می‌تونید برای مشکلات یا چیزهای دیگه به من ایمیل بزنید یا کامنت بذارید تا کانال یکطرفه نباشه (: از داستان گفتن بگذریم:

 فصل اول کتاب صوتی عادت می‌کنیم

 فصل دوم کتاب صوتی عادت می‌کنیم

حتما نظرات رو بگین تا در قدم‌های بعدی بهتر و بهتر بشه (: