کمک به پر کردن فرم‌های تحقیقی یک پایان نامه مرتبط با نرم‌افزارهای بازمتن

یکی از دوستان، داره تحقیقی انجام می‌ده در مورد نرم‌افزارهای آزاد و بازمتن و علل گرایش و مشارکت در اونها. علاقمند است تعداد بیشتری از افرادی که کاربر نرم افزارهای بازمتن (چه در لینوکس چه در ویندوز چه در هر چی) هستن، اون رو پر کنن. لطف میکنید اگر امکان داره کمی فرصت بگذارید و این  پرسشنامه آنلاین رو پر کنید (:
پژوهشی در زمینهٔ سنجش میزان گرایش به نرم‌افزارهای آزاد در جوامع کاربری گنو/لینوکس ایران در حال انجام است. مخاطبان این پژوهش گروهی از کاربران کامپیوتر هستند که از نرم‌افزارهای آزاد استفاده می‌کنند. همکاری شما می‌تواند باعث شکل‌گیری درک صحیحی از وضعیت نرم‌افزارهای آزاد در ایران شود، بنابراین اطلاع از نظرات شما برای ما حائز اهمیت است. به همین منظور جهت اطلاع از نظرات شما پرسش‌نامه‌ای تهیه شده است. از همهٔ عزیزان و کاربران نرم‌افزارهای آزاد تقاضا داریم با همکاری خود و تکمیل این پرسش‌نامه ما را در رسیدن به این هدف یاری فرمایند. لازم به ذکر است نتایج این تحقیق بصورت آزاد منتشر خواهد شد که می‌تواند پایه‌ای برای پژوهش‌های بعدی مورد استفاده قرار گیرد.
این پژوهش از طرف سازمان یا نهاد خاصی حمایت مالی نمی‌شود، بنابراین اگر شما صاحب وب‌سایت یا وبلاگی هستید که فعالیت‌های مرتبط با نرم‌افزارهای آزاد در آن انجام می‌شود، تقاضا داریم با قرار دادن لینک این پرسش‌نامه و توضیحات مربوطه ما را در اطلاع رسانی و شرکت هرچه بیشتر کاربران در این پژوهش یاری فرمائید.
برای دسترسی به پرسش‌نامه به این آدرس مراجعه کنید. مدت زمان تکمیل این پرسش‌نامه تا تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۸۹ تعیین شده است.

با احترام
ابراهیم کوهی