فیلتر ابلهانه: انجمن بازی نما

انجمن بازینما

اینم ایمیل دریافتی در مورد سانسورهای ابلهانه توی کشورمون:

جادی سایت و انجمن های بازینما(تحت مالکیت مجله ی بازینما)هم بیش از 6 ماه هست که فیلتره!
http://bazinama.com
http://bazinama.com/message/

ماجرا ازین قراره که این سایت یه آپلودر عکس داشت و یک نفر توش یه سری عکس مثلا مستهجن آپلود کرده و جالبه که عکس رو جایی هم نگذاشته بوده ولی ظاهرا ربات سانسورچی پیداش کرده! و سایت رو در تاریخ 19 جولای پالایه کردند!
سایت در تاریخ 2 دسامبر(شش ماه بعد) از پالایه در اومد و کمتر از بیست روز مجددا واین بار به دلایل نامعلومی پالایه شد!
شاید به نظر سایت مهم نباشه ولی جالبه بدونی که سایت با داشتن بیش از صد هزار عضو بزرگترین جامعه ی گیمری در خاورمیانه هستش! در جشنواره ی پارسال وب ایران برترین سایت در زمینه ی گیم شناخته شد! مجله ی بازینما هم جزو پر تیراژترین ها و معتبر ترین هاست و سابقه ی حضور در جشنواره های بزرگی مثل Gamescome رو داره همچنین تا الان از استدیو های مختلف پوستر های انحصاری گرفته و دو سه روز پیش هم مصاحبه ای اختصاصی با اسطوره دنیای بازی سازی هیدءو کوجیما ترتیب داده!
علاوه بر این الان اکثر سایت های با موضوعیت گیم در پالایشگاه پالایه شدند! از جمله GameSpot.IGN.Gamefaqsو…! حتی سایت بعضی از عناوین بازی هم پالایه اند! نمونه هم سایت سری پر طرفدار کیش یک آدمکش:
http://assassinscreed.com

همیشه سایت های پالایه شده ی مربوط به سیستم عامل ها گیک ها و…خیلی مورد توجه بوده به طوری که سایت های مرتبط با گیم واقعا مظلوم مونده! خواستم بگم اگه خواستین، تو وبلاگتون در این مورد هم بنویسید!
اوه ضمنا خواستم تشکر کنم به خاطر پادکست های فوق العادتون!
با تشکر
جواد.

بدون شرح و فقط با این توضیح که همه سانسور ها ابلهانه هستن و نشونه اعتماد سانسورچی از ضعف عقاید تبلیغی اش در مقابل عقاید دیگران (: