تخفیف بی سابقه: مقاله ISI و در نتیجه رشد علمی کشور و اساتید عزیز با ۲۵۰ دلار

بشتابید! بشتابید! یورو ژورنال نشریه معتبر علمی ای که فقط با چهارصد دلار هر مهملی رو چاپ می کنه و باعث می شه تعداد مقالات چاپ شده شما استاد ، مدیر، کارشناس و… عزیز بیشتر بشه و آمار هم بره بالا و کلا همه چیز رشد کنه، برای شماره بعدی از ۴۰۰ دلار با کلی تخفیف به ۲۵۰ دلار رسیده!

این یعنی یک فرصت استثنایی! درسته که تقریبا در همه شماره های این نشریه معتبر علمی فقط و فقط ایرانی ها مقاله دارن ولی شکی نیست که خیلی خفن و اسم آور است.. کی بدش می یاد با خرج کردن فقط هزار دلار ناقابل، چهار مقاله رسمی در «ژورنال علمی اروپایی» داشته باشه که ظاهرا ISI هم داره؟

یک نمونه از مقاله های چاپ شده هم اینه. البته با کمی توضیحات بامزه که واقعا نیازی هم بهشون نبود اگر حداقلی از هوش داشته باشین و سطحی متوسط از انگلیسی.

isi.paper.with.400usd-0

اینم اضافه کنم که خوشبختانه این سایت از یکی دو ماه قبل دیگه دسترسی آزاد به شماره هاش رو فراهم نکرده و اگر کسی بخواد محتوای مقاله چاپ شده شما در یوروژورنال رو ببینه و احیانا چنین ادیتی روش بکنه باید کلی کلی کلی کلی پول بده. چرا خوشبختانه؟ چون از این به بعد می تونین خوشحال باشین که با دادن ۴۰۰ دلار پول ادیت، مقاله تون در یک نشریه معتبر چاپ خواهد شد و هیچ وقت هم کسی نخواهد تونست محتوای مقاله شما رو ببینه (:

مرتبط:
۱- با صد و نود دلار از موسسه کمبریج مرد علمی سال بشین
۲- با ۳۰۰۰ دلار لقت شوالیه هر چیزی که می خواین رو از مرکز تحقیقات و نوآوری مدیریت اروپا در بروکسل دریافت کنین

کاملا مرتبط:
– نوشته پانویس «انتشارات Lambert آلمان؛ نوعی کلاهبرداری آکادمیک» رو هم بخونین که عالیه در همین مورد و دقیق و تحقیقی.

آپدیت: سایت خوب استادان علیه تقلب، می گه این تصویر ساختگی است و سعی کرده لینک بده به اصل مقاله. یک نفر در کامنت ها گفته که اصل مقاله رو دیده و همینه. در کلیت ماجرا که بحثی نیست و فقط بحث سواد در حد داغون این استاد خاص است (: حالا هم که یوروژورنال که با ۴۰۰ دلار برای شما مقاله چاپ می کنه پلتیک زده و بدون پول اصل مقاله رو نشون نمی ده، دیگه کلا موضوع راحت شده و هیچ کس هیچ وقت نخواهد تونست اصل مقاله شما رو ببینه. مگر اینکه واقعا گیر باشه (: پس بشتابید (: