تغییر تم به ۲۰۱۲

توی نوشته‌های قبلی، گفته بودم که تم فعلی آزاد نیست و در واقع کپی‌ای غیرقانونی از تم Standard است. برای حل این مشکل از دوستان خواستم ایده بدن برای تم بعدی و با گرفتن کلی ایده خوب، آخرش تصمیم گرفتم یک کار استاندارد بکنم و برم روی تم مرسوم، قوی و راحت TwentyTwelve ولی…

ولی مشکل این تم اینه که خیلی خیلی استانداره و تم هیچ امضای شخصی‌ای نداره. خوشحال می شم اگر کسی حوصله کنه و یک تغییری توش بده که کمی شخصی بشه و ظاهر سایت برسونه با کجا طرف هستیم. برای اینکار هم دست همگان بازه: تم توی گیت هاب وجود داره و می تونین اگر تغییری داشتین کامیت کنین. باعث افتخار من خواهد بود.

همچنین احتمالا نیاز خواهد بود به مقداری ریزه کاری برای بهتر دیده شدن سایت و اینها که بازم دست همگان بازه برای کامیت کردن تغییرات مورد نظرشون در گیت هاب. اگر هم کسی علاقمند است کمک کنه ولی کار با گیت هاب و گیت براش راحت نیست، کمک رو بیخیال بشه و بره کار با گیت هاب رو یاد بگیره که برای هر طراح، نویسنده، برنامه نویس، مترجم، … لازمه.

خوش باشین و خندون و آزاد و راضی از تم جدید و اگر تغییری لازم می بینین که خودتون مهارت دادنش رو ندارین توی کامنت ها اعلام کنین. قرار نیست همه مکانیک باشن ولی شکی نیست که همه مکانیک ها باید بتونن با گیت و گیت هاب کار کنن.