لینک‌های شاد دوشنبه‌های آخر ماه – خرداد ۹۳

1cee_security_camera_birdfeeder_env1

  • ارغوان پرداز آموزشگاهی است که یکی از دوستای خوب و باسواد من اداره اش می کنه. اگر دنبال جایی هستین که واقعا چیزی یاد بدن، حتما نگاهی به ارغوان پرداز هم بندازین. دوره‌هاشون تخصصی است و اگر در حوزه شما باشه، حسابی پیشنهاد می شه.

  • تیک هم سایت جالبیه: کارهای روزانه‌تون رو بهش می‌دین و اونها رو با پیامک بهتون یادآوری می کنه. به نظر خیلی خوب بود اگر قبل از ثبت نام می ذاشت تعرفه‌هاش رو هم ببینیم.

  • معرفی بعدی مربوط می شه به مِدنت، شبکه ای اجتماعی یا یک شکل از فروم برای پزشک‌ها و دانشجوهای پزشکی که علاوه بر گپ و گفت با همدیگه، بتونن محتوای مفید تولید کنند و تو چیزهای مختلف با هم تبادیل نظر کنن – حتی در کیس‌های تشخیصی.

  • محمد جهانی هم سرویس کوتاه کننده لینک خودش به اسم 09s.ir رو معرفی کرده که علاوه بر کوتاه کردن لینک ها، اطلاعات آماری اونها رو هم بهتون می ده. افزونه فایرفاکس این سایت کمک خوبیه برای کوتاه کردن سریع لینک ها و به عنوان یک کار حرفه ای سورس پروژه هم در گیت هاب هاست شده.

  • اگر دنبال خبری خاص هستین و می خواین همین که کلمه ای در فهرست اخبار یکی از خبرگزاری ها ظاهر شد، تیترش بهتون اسمس بشه سرویس آی تیتر راه حل خوبیه. همین که خبری روی فهرست خبرگزاری ها رفت که کلمه مورد نظر شما توش بود، با اسمس خبردار بشین!

  • پروژه بلاگ گردان هم مطالب وبلاگ ها و رسانه‌های خُرد وبلاگستان رو انعکاس می ده و هدفش اینه که روزانه گلچینی از مطلب‌های وبلاگ‌ها فارسی را تهیه و در معرض دید خواننده‌ها بذاره. به نظرم کار بچه‌هاش حرفه ای اومد و امیدوارم وقتی رفتن رو دامین خودشون، هنوز همینقدر جدی کار رو ادامه بدن.

اگر شما هم دوست دارین پروژه، سایت، ایده، کافی شاپ یا هر چیزی که لازم می دونین در دوشنبه آخر ماه بعدی مطرح بشه اونو به آدرس jadijadi@gmail.com بفرستین.