لینک های شاد دوشنبه‌های آخر ماه

i_atom_science_by_blugi-d3cm1es

  • اگر می خواین بخشی از اخبار دنیای تکنولوژی مثل رقابت لنوو و هواوی با سامسونگ یا دزدی از فروشگاه اپل رو توی پادکست های کوتاه گوش بدین، پادکست فکستورا راه خوبیه. فعلا شماره ۶۷ است و و سری بهش بزنین شاید مشتری شدین.
  • اگر اهل سفر یا شناختن ایران یا برنامه های با کیفیت ایرانی هستین، نرم افزار اندرویدی رهنامه رو حتما ببینین. برنامه ای که به شکل آفلاین براتون در ایران جاذبه‌های توریستی کمتر دیده شده رو نشون می ده و امیدوارم هر روز جلوتر بره و کاملتر بشه و منتظر نسخه انگلیسی و انتشار در گوگل پلی هم هستیم. اسم نسخه اول به افتخار خزر، خاویار است.
  • فصل مشترک کسانی که عضو اینستاگرام هستن و کسانی که دوست دارن زبانشون بهتر بشه چیه؟ شناسه sciland@ ! دنبال SciLand بگردین و فالوش کنین تا ویدئوهای کوتاهی رو ببینین در مورد آموزش لغات انگلیسی
  • فاندلی هم یک سایت CrowdFund است: سایتی برای جمع کردن سرمایه از کلی آدم. مثلا اگر می خواین یک محصول تولید کنین، می تونین تو این سایت بگین که اگر تا شصت روز، فلان تعداد نفری فلان قدر پول دادن من محصول رو تولید می کنم و در غیراینصورت پول همه پس داده می شه یا اینکه به شکل خیریه بگین آدم ها می تونن به فلان جا پول بدن. این چیزیه که در جهان سبب ایجاد بسیاری پروژه های عالی شده و امیدوارم در ایران هم جا بیافته. یادتون باشه که اگر پروژه ای دارین که نیاز منابع مالی داره، سایت کراود فاندینگ فاندلی ممکنه جواب شما باشه.
  • و خب معلومه که خودم رو هم باید تبلیغ کنم: کتاب مبتنی بر کمک مالی آزاد زندگی لینوس توروالدز خالق لینوکس رو بخونین

اگر شما هم دوست دارین در دوشنبه آخر ماه بعدی پروژه تون معرفی بشه، اونو به jadijadi روی جیمیل بفرستین.