فرصت مشارکت در کار علمی: پیدا کردن آدم آشنا به Web Development و علاقمند به Publish

این ایمیل رو هم دریافت کردم که حس کردم خوبه اینجا بذارم تا برای کسی مفید باشه:

داستان از این قراره که من در حال حاضر مشغول انجام PhD ایم تو Machine Learning و Statistical Modelling ام. برای یکی از موضوعاتی که روش کار میکنم (Topic Modelling) که موضوع فوق العاده جالبیه یه ایده ای داشتم برای Visualization نتیجه کار. می‌خواستم یه وب اپ دولوپ کنم برای این کار اما از اون جا که بک‌گراند من محاسباتیه نه اپلیکیشن و هیچی راجع به Web Development نمی دونستم اول یه هفته وقت گذاشتم و یه چیزایی از Django و web2py یاد گرفتم. اما دیدم وقتم ر روی کار خودم بگذارم پیشرفتم بیشتره و نتیجه‌ی کار web development من هیچ وفت حرفه ای به نظر نخواهد اومد.

بنابراین تصمیم گرفتم این کار ر تیمی انجام بدم. متاسفانه دور و بر خودم کسی نیست (من توی استرالیا زندگی میکنم فعلا) و ترجیحم اینه که با یکی از توی ایران با هم این کار ر بکنیم. میخواستم ببینم تو میدونی من چه طور میتونم یه نفری که:

  • ترجیحا مسلط به فریم‌ورکهای پایتون برای وب اپ باشه
  • علاقمند به پابلیش تو ژورنال‌های علمی و کنفرانس باشه
  • ترجیحا تیریپ دانشجو باشه
  • با اسکایپ یا امثالهم در دسترس باشه

پیدا کنم؟

البته فریم‌ورک می‌تونه جانگو یا کلا پایتون نباشه اما خوب چون من پایتون میدونم برای من راحت تره. و گرنه مهم نیست، من هم با یه چیز جدید آشنا خواهم شد!

در صورت تمایل به odinay جیمیل بزنید. من وقت داشتم و مهارت هم داشتم حتما می زدم چون فرصت مشارکت در یک کار علمی کم برای ما پیش می یاد، هم فان است هم هیجان انگیز هم نکته ای مثبت در رزومه.