لینک‌های شاد آخرین دوشنبه خرداد ۱۳۹۴

تابلوی خونه جادی از صداگرافی

  • گروهی از بچه‌های لاراول کار هم یک گردهمایی دو هفته یکبار دارن که گاهی هم هفته‌ای یکی می شه. اگر لاراول دوست دارین به سایت لاراتاکز یا توییتر لاراول کارها سر بزنین و اطلاعات بیشتری بگیرین.

  • هفته نامه طراحی وب فارسی هر پنجشنبه بهترین لینک‌های فارسی حوزه طراحی وب رو جمع‌آوری و منتشر می کنه. یک کار خوب که یک نقطه شروع خوب می‌سازه برای هر کسی که علاقمند به طراحی وب است. جالبیش هم اینه که کل پروژه روی گیت هاب است. اطلاعات بیشتر در مورد هفته نامه طراحی وب فارسی

  • بنیاد دانش آزاد هم چیزیه که باید در موردش بدونیم و اگر به حوزه مون می خوره، باهاش همکاری کنیم. توی ویکی بنیاد دانش آزاد در مورد کارهاشون بیشتر توضیح داده شده و چند سالی هست که مشغولن و محتوای بسیار خوبی هم دارن.

  • اگر دنبال اخبار و رویدادهای تکنولوژی هوشمند و پوشیدنی و سیستم‌عامل‌های موبایل و فناور‌ی‌های جدید هستین یک سایت جدید هم براتون دارم؛ تکنولوژی + تاچ = تکنوتاچ. از اسمشون معلومه که ایده‌های جالبی دارن!

« ایـنـکـو » جایست که آدم‌ها با هم لحظاتشان را به اشتراک می‌گذارند زیرا ما مدعی هستیم که می‌توانیم لحظات ناب را با هم شریک شویم. به طور مثال من تا به حال قلعه‌الموت نرفتم و خوشحال می‌شوم قبل از سفر، نظرات کاربران نزدیک آن منطقه را بدانم؛ یا همایشی که امروز در آن حضور دارم، چه صحبتی در جریان است؟ حالا می‌توانیم اطلاعات مورد نظرمان را به شکلی متفاوت بدست آوریم، به طوری که لازم نباشد متنی را در پست‌ها جستجو کنیم، زیرا ممکن است زبان اسپانیایی بلد نباشیم، ولی دوست داریم بدانیم آیا کسی در اسپانیا تصاویری از مناظر شهر را به اشتراک گذاشته؟ در « ایـنـکـو » این امکان را فراهم آوردیم که با انتخاب موقعیتی در نقشه، پست‌های آن نزدیکی نمایش داده شود و البته برای استفاده از « ایـنـکـو » هیچ اجباری در ارسال مکان جغرافیایی شما نیست.

  • بین این همه سایت‌های تکنولوژی، دیدن زمانا هم جذابیت‌های خودش رو داره. اولا که سعی می کنه در مقابل ترجمه دائمی مطالب مربوط به گجت در خیلی از سایت‌های دیگه، مطالب بلند مدت تری بنویسه و بعد اینکه روی سرویس بلاگ.آی.آر نوشته می شه تا نشون بده که سوارکاری خوب فقط به اسب خوب داشتن نیست.

  • سایت خبری گود نیوز هم حدود یکسالی هست که فعاله و حالا نسخه دوم آزمایشی‌اش مجهز شده به یک ریدر و خبرخوان عمومی و یه سری خدمات جانبی هم مثل فوتبال و ارز و مسکوکات و آب و هوا. از برخی خدماتش می تونین استفاده کنین و بخشی از قسمت‌ها هم دعوت نامه ای است که امیدوارم اگر می خواینش،‌ گرفتنش سخت نباشه.

و …

بازار کار

‌ شرکت کامپلی‌تل می گه دنبال آدم‌هایی است که بخوان چالش‌های جدید حل کنن، بتونن با گوگل گلیمشون رو از آب بیرون بکشن و دوست دارن تو تیم فعال پروژه‌های اپلیکیشن و سرویس‌های موبایلی باشن. کامپلی‌تلکام دنبال متخصص UX، UI و چند توسعه دهنده که تخصصشون جاوا و اندروید باشه میگرده، اگر در مورد نحوه کار کردن سرور و سرویس های مختلف لینوکسی اطلاعاتی داشته باشید خیلی بهتره. رزومه خودتون رو به job@completelecom.com ارسال کنید.

نالینک‌ها


سینرژی یعنی اضافه شدن دو چیز و تولید محصولی بزرگتر از جمع اون دو چیز. سینرژی یعنی اگر من رسانه ای دارم و مخاطبی، اونو با شما به اشتراک بذارم تا همه نفع ببرن. اگر مطلبی دارین که فکر می کنین برای معرفی در آخرین دوشنبه‌ تیرماه مناسبه،‌ برام بفرستین تا اینترنت بهتری برای فارسی‌زبان‌ها بسازیم.