لذت آزادی نرم افزار: مشارکت همگانی یا استفاده آزاد در توسعه سورس بات تلگرامی

طبق درخواستی که دوستان داشتن و با لطف و اعتقاد جاوید مومنی عزیز به آزادی نرم‌افزار، سورس ربات تلگرامی جادی حالا روی گیت هاب منتشر شده: ربات تلگرامی جادی.نت روی گیت هاب. در حال حاضر این پروژه چهار تا فورک داره که عدد خوبیه و تعداد زیادی عضو گروه هستن. قشنگی این جریان برای من مشارکت آدم ها در ساخت چیزهای آزاد است بر اساس پروتکل های آزاد. اگر خواستین به این ربات ستاره بدین تا روحیه بالا بره و از اون مهمتر یادتون باشه هر وقت داشتین یک ساختمون نرم افزاری می ساختین، از پروتکل‌های آزاد، JSON، REST و … استفاده کنین تا بشه چیزها رو به خوبی و قشنگی به همدیگه چسبوند و یادتون باشه که دنیای آزاد چقدر کار توسعه رو راحتتر، مطمئن تر و سریع‌تر می کنه.

درخواست‌ تغییرات رو توی پروژه گیت هاب بفرستین و به شکل ایشو بگین چی لازمه اضافه بشه و پول ریکوئست بفرستین.. اگر نمی دونین اینها چین ولی دوست دارین برنامه نویس خوبی بشین، گیت یاد بگیرین یا منتظر باشین چون به زودی من یک آموزش سه قسمتی می ذارم (:

ربات تلگرامی جادی رو اینجا ببینین و اگر به دوستانتون اضافه اش کنین می تونین باهاش آخرین مطالب رو بخونین، پادکست ها رو بشنوین و غیره و غیره