فرصت اسپانسری پادکست‌های رادیو گیک روی ساوندکلاود

به روز رسانی ساعت شش و نیم:‌ با تشکر از لطف دوستان، تعداد قابل توجهی پیشنهاد دریافت شده و بهتره دیگه پیشنهاد جدید دریافت نکنیم. ممنون از همه و هیجان انگیز و دلگرم کننده بود.


support
همونطور که می دونین ساوند کلاود گرون یکی از کانال‌های مهم انتشار رادیو گیک است و در طول سال گذشته یک دوست خوب اسپانسری اون رو بر عهده گرفته بود. حالا برای تمدید یکسال دیگه اون نیاز به ۱۲۱ دلار هست که پول زیادیه و من شخصا نمی دم. اما گفتم اعلام کنم تا اگر کسی علاقمند بود در این مورد اسپانسر بشه، اعلام کنه و این اشتراک رو هدیه بده و در مقابل در طول سال آینده در شروع همه برنامه ها بگیم که اسپانسر ساوندکلاودمون فلان شرکت، آدم یا ایده است.

می دونم که می شه رفت سراغ کراود فاند ولی به نظرم هم دردسرش برای اینکار زیاده و هم من حوصله انجامش رو ندارم – همین الان هم کلی کار دارم برای کردن و آخرین چیزی که می رسم بهش، کراودفاند کردن پخش روی ساوندکلاود است.

با تشکر از همگی و با تشکر ویژه از اسپانسر پارسال که خواست ناشناس باشه و تکرار اینکه اگر شرکتی دارین که دوست داره با ۱۳۰ دلار اسپانسر یکسال رادیو گیک در ساوندکلاود باشه، دست به عمل بزنه و با jadijadi روی جیمیل تماس بگیره (: