لینک‌های شاد دوشنبه‌های آخر ماه فروردین ۹۵، وبلاگ‌ها، پروژه‌ها، تلگرامی‌ها و خیلی چیزهای دیگه

bookcity

مثل هر دوشنبه آخر ماه دیگه، زیر تیغ سانسورچی عزیزمون جادی.نت رو می‌کنیم جایی برای معرفی کارهای دیگران و تلاش برای دیده شدن چیزهای خوب. معلومه که اگر کنار همدیگه بایستیم به نفع همه ماست (: این ماه این پروژه‌های شرکتی و شخصی و وبلاگ ها و خیلی چزهای دیگه مهمون ما هستن.

پروژه‌ها

  • خوشبختانه بچه‌های می‌بینیم و گولاخ جدا جدا سایتشون رو راه انداختن تا شاید چیزی نزدیک به ۹گگ ایران باشن. پر بیننده و سرگرم کننده برای عموم. خوشبختانه اش مال اینه که سایت است (:
  • یک هاستینگ جدید هم هاست سرور ساز است که وی پی اس و سرویس های دیگه ای رو می ده و مدعی است سعی می کنه بالاترین کیفیت رو حفظ کنه تا تو این بازار شلوغ بتونه مشتری جذب کنه. در ضمن اگر از عبارت Jadi برای کد تخفیف استفاده بشه، ۲۵٪ تخفیف هم می ده! به وبلاگشون هم می تونین سر بزنین. امیدوارم کارشون خوب پیش بره.
  • پروژه کافه یاب هم چند سالی هست که کار می کنه و امیدوارم بازدید کننده بیشتر و موفقیت عالی تری داشته باشه (: بخصوص که سورسش هم در گیت‌هاب آپلود شده.
  • و برای کسانی که لباس و مد و اینها دوست دارن هم پوشانو یک شبکه اجتماعی ویژه مزون ها و لباس فروشی ها است. ایده جالبیه. کارهای تخصصی خوبن (:
  • کار اداری؟ ثبت نام؟ فرم؟ یک عالمه عکس سه در چهار مهمل که باید بدین براتون چاپ کنن و دونه ای ازتون پول بگیرن؟ سه در چهار رو امتحان کنین که براتون عکس سه در چهارتون رو به بهترین قیمت چاپ می کنه.

پروژه‌های شخصی

وبلاگ‌ها

  • حرف هایی هم هست که باید گفت، این عنوان وبلاگ مایند اف اس است؛ ترکیبی از لینوکس، دنیای دیجیتال و خیلی چیزهای دیگه. دیدنش خوبه.
  • وبلاگ هادی هم به نظرم مطالب خوبی داره، از جمله مطلب درس‌هایی که از سریال های کره ای می‌شود گرفت.
  • وبلاگ یا وبسایت تهران پادکست سعی می کنه مجموعه ای باشه از پادکست های خوب برای کسانی که دوست دارن موقع راه رفتن (یا کارهای دیگه)‌ پادکست گوش کنن و دنبال جایی می گردن برای کشف کردن این پادکست های خوب.

توجه: دوستان رادیو روغن حبه انگور تذکر می دن که سایت اونها تشابه اسمی بسیار نزدیکی با این سایت داره یعنی www.tehranpodcast.com و کانال های تلگرامش هم @soundly و @radioangoor است که اولی موزیک می ذاره و دومی خود رادیو است. راستش من نمی دونم از نظر حقوقی ماجرا چطوری باید باشه ولی حداقلش اینه که الان به تهران پادکست آی آر می گم که لینک به سایت هایی که صداها ازشون برداشته شده رو اضافه کنه و توجه کنه که اگر پادکستی رو می ذاره، باید اجازه بازنشر اون رو داشته باشه. منطقا اگر این اجازه داده نشده باشه،‌ صداها باید حذف بشن.

تلگرامی‌ها

  • علی حسینی هم یک کانال تلگرام شروع کرده برای آموزش سی از پایه. البته من هنوز نفهمیده ام چرا چنین چیزی باید تو تلگرام باشه و مثلا اگر کسی یکسال بعد خواست توی یک وبلاگ یا پی دی اف آموزش ها رو ننوشته باشن و حتما باید الان عضو بشه که از پایه پیگیری کنه یا کلی اسکرول کنه به بالا ولی خب دور دور تلگرام است دیگه (:
  • یک گروه تلگرامی هم هست به اسم بامزه همکتابی که توش هر روز پنج صفحه ای زک کتاب رو میگیرین و می خونین و بقیه اش روز بعد؛ کتاب خوندن خورد خورد. البته به نظر من باید یک سایت باشه که بشه کتاب رو انتخاب کرد و هر روز چند صفحه اش رو گرفت چون در حالت فعلی احتمالا اکثرا کتاب رو نمی خونن و اگر هم بخونن و دوست داشته باشن اکثرا می رن سراغ خریدنش و نمی تونن به روزی پنج صفحه قناعت کنن. به هرحال تا سایتش بیاد، کانال تلگرام همکتابی جای خوبیه برای یک آب باریکه کتاب در روز (:
  • محمد هم یک کانال تلگرام راه اندازی کرده با عنوان ضد سرطان که توش در مورد سرطان اطلاعات می ده. من هنوز نفهمیدم چرا نباید اینها روی وب باشن (: ولی خب فعلا دور دور تلگرام است (:
  • بات تلگرام getmedia هم می تونه علاوه بر پادکست ها و فیلم و تصویرهایی که خودش داره، از خیلی منابع مرسوم هم مدیاها رو بگیره و برای شما بیاره. راستی! رادیو گیک هم داره.

کنفرانس‌ها

  • و اگر در شیراز هستین، یک کنفرانس براتون داریم: سومین کنفرانس تجربه کاربری در بیست و دوم و بیست و سوم. اون تاریخ من احتمالا برای یک دوره دیگه در اهواز خواهم بود ولی اگر در شیراز یا اطرافش هستین، پیشنهاد می کنم به کنفرانس تجربه کاربری شیراز بپوندین.

بازار کار

  • شرکت جنگل یک مجموعه نرم افزاری به فرم استارتاپ است که دنبال همکارهایی می گرده که تیم رو تقویت کنن و خودشون بخوان بخشی از شروع یک سیستم باشن. آگهی همکاری جنگل در نوع خودش جالبه به نظرم – بخصوص که در رشت فعالن.
  • ما توی شرکت پاسکال سیستم که همه با موس و کیبرد میشناسنش ، دنبال برنامه نویس های خلاق با ذهن باز برای توسعه یک وب اپلیکیشن سازمانی می گردیم. درسته یکم قدیمیه ولی ما اینجا هستیم که دستی به سر و گوش محصولات سازمانی بکشیم ، پس اگه دوس دارین تو این تغییرات با ما همراه بشین این فرم رو پر کنید یا به این آدرس ایمیل بزنید: 1saeedsalehi at Gmail.com
  • تاد میگه یک گروه با تجربه با اعضای جوان و مشتاق است که همگی از حرفه‌ی خود، لذت میبرند​. ما ​بازی ها و ​نرم افزارها و بازیهایی ​در سطح جهانی ​تولید میکنیم که صدها هزار کاربر از آنها استفاده کرده​ اند.​ ​​جستجوی ما برای استعدادهای برتر همیشگیست. به دنبال برنامه نویس های پی اچ پی، زند فریمورک از شهر تهران. رزومه ها رو بفرستین به jobs@todco.ir
  • لحظه نگار یه پلتفرم پخش زنده موبایلی هست که به تازگی راه اندازی شده و به دنبال گسترش تیم خودش از افراد حرفه ای و اجایل دعوت به همکاری میکنه. ما دو موقعیت شغلی باز «برنامه نویس PHP با حداقل چهار سال سابقه کار» و «مدیر سرور Linux» داریم. دفتر ما ونک هست و ساعات کاری منعطفی داریم. از طرفی همه توی کار شریک هستن و اگر اتفاق خوبی می افته همه شاد میشیم. ارسال رزومه انگلیسی به hi at lahzenegar.com

شما هم اگر علاقمند هستین در ماه بعد جزو این لیست باشین، وبلاگ پروژه یا پیشنهادتون رو به JadiJadi روی جیمیل بفرستین.