برگزاری کارگاه آموزشی و دوره مقدماتی زبان برنامه نویسی پایتون

python-gotoclass
همینجا هم بگم که متن‌ها و گرافیک‌های تبلیغات مستقل از من هستن (:

چند وقت قبل گفتم که مشغول ضبط یک دوره آموزش برنامه نویسی مقدماتی با پایتون هستم. این دوره الان آماده انتشار است و لازمه توضیحاتی در موردش بدم.

دوره ای که آماده شده، یک دوره ۹ هفته ای است کاملا مبتنی بر آموزش برنامه‌نویسی با پایتون ادکس – شامل متن، تمرین، فیلم و سوال. در واقع شما در یک دوره کامل ثبت نام می‌کنین، درس‌ها رو می‌خونین، مساله‌ها رو حل می‌کنین و اگر سوالی دارین توی فروم می‌پرسیدن و جواب می‌گیرین.

دوره به درد چه کسانی نمی‌خوره

اگر کلا آدم خودآموزی هستین که هیچ دوره‌ای براتون خوب نیست (: اگر هم پایتون بلدین و می‌خواین تقویتش کنین، بازم این دوره برای شما نیست چون احتمالا برای شما مقدماتی خواهد بود. در نهایت هم مطمئنا اگر پایتون دوست ندارین خب اصولا چه کاریه بیاین پایتون یاد بگیرین!

به درد چه کسانی می‌خوره

این دوره از نظر من بیشتر مناسب کسانی است که می‌خوان برنامه نویسی یاد بگیرین. یعنی در واقع این یک دوره آموزش برنامه نویسی با استفاده از پایتون‌ است. البته اگر برنامه نویسی بلد هستین و می‌خواین بدون تلاش شخصی در پیدا کردن منابع و مطالب آموزشی، پایتون رو شروع کنید هم این دوره می‌تونه مفید باشه. اما راستش رو بگم من خیلی خوشحال می‌شم اگر بیشتر مخاطبین این دوره کسانی باشن که هنوز برنامه نویس نیستن ولی درک می‌کنن که دونستن یک زبون خیلی ساده و کارا، می‌تونه مثل یک اسلحه قوی توی دست‌هاشون بهشون قدرت بده تا با جهان اطرافشون که هی داره دیجیتالی‌تر و پر داده تر می‌شه، ارتباط برقرار کنن. اگر دوست دارین برنامه نویسی رو شروع کنین، این دوره به نظرم مفیده.

کجا ثبت نام کنم

من این دوره رو با سایت gotoclass.ir ضبط کردم. اگر تجربه مثبتی باشه دوره‌های دیگه رو هم باهاشون ادامه می‌دم. برای شرکت توی دوره رایگان که چند جلسه اول است کافیه از اینجا در دوره پایتون رایگان ثبت نام کنین و اگر دوست داشتین هم سراغ دوره کامل آموزش پایتون برین که قرار شده گرون نباشه تا امکان شرکت تقریبا برای هر علاقمندی فراهم باشه. برای من یک تجربه است که ببینم چطوری می شه (:

و البته گو تو کلس یک سمینار هم در سه شنبه دوم آذر در سالن باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران هم برگزار می‌کنه که توش در مورد پایتون حرف می‌زنیم و دلایل خوب بودنش و مقدماتی از برنامه‌نویسی باهاش. چیزی شبیه به این (به نظرم صداش زیادی بلنده.. مواظب گوش و بلندگوهاتون باشین!):

ولی خب مفصلتر و همراه آموزش. اگر دوست داشتین توش ثبت نام کنین.

در صورت علاقمندی به ثبت نام، از کد TUWorkshop برای تخفیف ۴۰٪ استفاده کنید.