آموزش راه اندازی استارتاپ بستون ۹ تا ۱۲: کریسمس مبارک! حالا سیستم واقعا کار می کنه و شما هم می‌تونین کاربر/توسعه دهنده‌اش باشین

در این چهار ویدئو واقعا سرویس رو راه اندازی می کنیم و هر کسی که می تونه با کرل کار کنه و توکن براش مفهوم عجیبی نیست، می تونه به عنوان کاربرش باشه و در مسیر توسعه همراه. الان می تونیم بگیم دور همی یک استارتاپ داریم! می‌بینین که اجرای ایده ها اصلا عجیب نیستن و خیلی راحت می تونین به جایی برسین که پروتوتایپ‌ها کار می‌کنن.

امروز بعد از کمی مرتب کردن پروژه، اون رو در دامین بستون آی آر آپلود خواهیم کرد. قسمت های قبلی رو از اینجا ببینین.

بستون ۹ – فراهم کردن امکان رجیستر شدن یوزرها

توی این قسمت بالاخره شما هم می تونین اکانت بسازین! در این قسمت بخش رجیستر رو می سازیم که بعد از کانفرم کردن ایمیل یوزر، توکن مرتبط رو تولید می کنه و به کاربر نشونش می ده.

بستون ۱۰ – کمی بهینه سازی کد و اچ تی ام ال و کلاینت

در این قسمت دستی به سر و گوش اچ تی ام ال می کشیم و یه کوچولو کد کلاینت رو بهتر می کنیم تا آماده آپلود کردن روی سرور باشیم

بستون ۱۱ – آماده کردن کرد پروژه برای آپلود

کد تقریبا آماده استفاده عملی است ولی بذارین اول با یک برنامه کیفیت کد رو زیر نظر بگیریم که مطمئن باشیم خوش خط می‌نویسیم و بعد بریم سراغ به روز رسانی ریدمی و ریکوارمنتس. با ما باشین که به زودی کد هوا خواهد شد!

بستون ۱۲ – دپلوی کردن سیستم روی دامین و استفاده «واقعی»

در این شماره به سرور وصل می‌شیم و سرویس رو واقعا آپلود می کنیم روش و از کامند لاین اولین خرج هامون رو «واقعا» ثب می کنیم.