در کتاب درسی تعملیمات اجتماعی عربستان، یودا در کنار پادشاه سابق عربستان نشسته تا سازمان ملل رو تشکیل بدن

مسوول بخش آماده سازی کتاب های درسی عربستان اخراج و تبعید شده چون کتابی که چاپ کرده تا در مدارس تدریس بشه، یک سوتی داشته. این سوتی حضور یودا در کنار پادشاه عربستان است؛ اونهم در جلسه ۱۹۴۵ در نیویورک که منجر به تشکیل سازمان ملل متحد شد.

این عکس توسط یک هنرمند سعودی به اسم عبدالله الشهری درست شده که می گه اینها رو در ۲۰۱۳ درست کرده و مجموعه ای بوده که توشون نمادهای فرهنگ عامه آمریکا (از کاپیتان آمریکا تا دارت ویدر) به عکس های تاریخی اضافه شدن. اما اینکه این عکس چطور به کتاب درسی رسیده هنوز به شکل رسمی مشخص نشده و تنها توییت وزیر آموزش عربستان رو داریم که معذرت خواهی کرده و می گه کمیته ای تشکیل شده که مساله رو بررسی کنن.

آرس تکنیکا می گه فعلا با یودا تماس گرفتن تا نظر اون رو هم بدونن و همین که جواب بده،‌ خبر می دن (: البته واقعا برای من و شمای ایرانی نیاز خاصی به اینکار نیست؛ برای ما مشخصه که چی شده. مسوول جمع آوری کتاب شب آخر یکسری چیز میز سر هم کرده و از اینترنت عکس گرفته و گذاشته کنار هم. مسوول بررسی کتاب شب آخر یک تورق علمایی کرده و گفته اوکی است، مسوول چاپ لای کتاب رو هم باز نکرده. مسوول بازنگری سفر بوده فرصت نکرده ببینه ولی گفته دیدم و …