انتشار دوره کامل بلاکچین و بیت کوین فارسی بر اساس سرفصل‌های پرینستون

پارسال اعلام کردم که به مناسب سیل، یه دوره کامل بلاکچین و بیت کوین بر اساس دوره ای که توی پرینستون تدریس می شه برگزار می کنم و از دوستان خواستم ۱۰ میلیون تومن به مناسبتش کمک مالی کنن که صد در صدش برسه به سیل زده‌ها. کمک دوستان و شرکت های مختلف به ۱۴ میلیون رسید و صد در صدش رو دادیم به سیل زده ها و دوره لایو استریم و همزمان ضبط شد که در نهایت به حدود ۵۵۰ دقیقه ویدئوی خالص رسیدیم.

نکته مهم اینه که این دوره فنی است و با جزییات دقیق برای کسانی که دوست دارن دقیقا ماجرا رو درک کنن. درسته که این دوره درباره خرید و فروش و ماین و هم کمی حرف می زنه ولی کارش پول در آوردن نیست بلکه یاد گرفتن تکنولوژی است. اینجا به الگوریتم ها نگاه می کنیم، سورس رو می خونیم و به تکنولوژی پشت این ماجرا می‌پردازیم و در نهایت هم یک با بازنویسی یک بلاکچین ساده، مفاهیم رو مرور می کنیم.

الان می تونین کل دوره بلاکچین و رمزارزها و بیت کوین رو روی آپارات و همچینن یوتوب ببینین و کامنت بذارین یا هر کار دیگه (:

ویدئوها آزاد هستن و هر جور بازنشرشون با ذکر منبع کاملا آزاده و تشویق شده (: همچنین یک نسخه آزاد از کتاب Bitcoin and Cryptocurrency Technologies از اینجا قابل دانلود است و اسلایدهای استفاده شده در درس هم اینجاست و معلومه که استفاده از اینها هم آزاد است، با ذکر منبع.

امیدوارم به درد بخوره و خوش باشین و خندون و همیشه در حال یاد گرفتن.

مرتبط