لینک‌های شاد دوشنبه‌های آخر ماه آذر

doshanbe

و اما چهار وبلاگ خیلی خوب

  • مجمع دیوانگان در بین وبلاگ‌های قدیمی و از نظر درک نویسنده‌ها از تاریخ و جامعه یکی از بهترین وبلاگ های فارسی است. مطلب آخر در مورد ماجرای یوسف اباذری مثل همه مطالب دیگه اش، توصیه می شه. اگر می خواین دیدی عمیق تر به جامعه داشته باشین،‌ خوندن و فکر کردن به این وبلاگ شدیدا توصیه می شه.
  • گردالی هم سایتی است در مورد هر چیزی که روی این گردالی است! کدوم گردالی؟ همین گردالی گنده که روش واستادیم و زندگی می کنیم و عاشق می شیم و تلاش می کنیم. سایتی در مورد طبیعت، انرژی داشتن و خیلی چیزهای دیگه
  • سکان آکادمی هم که نمی دونم جدیده یا من جدید پیداش کردم، این روزها تبدیل شده به یکی از جاهای بسیار خوبی که اگر برنامه نویس هستین می تونین دنبالش کنین. مطالب به روز، مفصل، دقیق و به درد بخور. شدیدا توصیه می شه.
  • و در نهایت؟ تِک نینجا یک نینجا است که در مورد تکنولوژی می نویسه… خیلی خیلی تازه کاره و حتی طراحی سایت هنوز تموم نشده ولی گفتم با شما شریک بشم تا نقد و نظرتون رو داشته باشم (: بله مال خودمه و انتظار می ره چیزهایی با هدف کاربردی کردن تکنولوژی برای عموم رو توش بذاریم و یکی دو تا پروژه دیگه. حدس می زنم همین الان هم از یکی از پروژه هاش خوشتون بیاد!

معلومه که مثل همیشه اگر شما مه چیزی دارین که دوست دارین در دوشنبه آخر ماه بعدی معرفی بشه برام به آدرس jadijadi روی جیمیل ایمیلش کنین.