فال تاروت درباره رابطه دوستی همراه با مشکلات


می‌دانستید من به عنوان شکلی از اسطوره شناسی، علاقمند به تاروت / تارو هستم؟ در سایت قبلی گاهی در این مورد می‌نوشتم که جنبه آموزشی هم داشت. حالا هم
این فال مربوط به یک خانم تقریبا سی ساله است که مدتی است با مردی دوست است اما مشکلاتی دارد. می‌خواهیم ببینیم روند این رابطه به کجا می‌رسد.

چینش، چینش ۹ کارتی بررسی رابطه است. تقریبا به شکل یک صلیب که از پایین به بالا چیده می‌شود (کارت پایینی که دو تایی شده، یک کارت کمکی است).

دست تاروت مورد استفاده، دست فوق العاده‌ای به نام «Witches Tarot» است.

تفسیر: از نظر تو رابطه مشکل دارد. این را کارت پایینی می‌گوید که صحنه کشمکش دیدگاه‌های مختلف است. به نظر می‌رسد مشکل اصلی در این باشد که دیدگاه‌های شما دو نفر با هم متفاوت است ولی خوبی جریان این است که کنترل در دست تو است. تو بالاتر ایستاده‌ای و هنوز حق انتخاب داری. تویی که می‌توانی لحظه پایان کشمکش را اعلان کنی. اما طرف مقابل (کارت دوم از پایین که یک کارت کمکی هم دارد) هم در تصیمم مصمم نیست. سردرگم است بین عشق و کارهای دنیایی و به نظر هم می‌رسد که احساس می‌کند توان کافی برای اتمام کار را ندارد. انگار تا آخرین قدم‌ها راه آمده ولی کم کم مردد شده و حالا قدم آخر را برنمی‌دارد.

چیزی که تو لازم داری (کارت سوم از پایین) تمرکز و فکر دقیق است. شمشیر نشان دهنده اندیشه است و باید بنشینی و بدون دخالت احساس، چهار شمشیرت را استوار کنی. این کارت کارت مراقبه است و تمرکز و چند لحظه فکر کردن خالص. وقت تصمیم است. چیزی هم که طرف مقابلت کم دارد (کارت چهارم از پایین) عشق است. حداقل این چیزی است که کارت‌ها می‌گویند. این کارت، کارت انتخاب در عشق است. شاید قرار باشد عشق و علاقه برنامه‌های زندگی را تغییر دهد. باید این را پذیرفت یا رد کرد.

اما نهایت رابطه از نظر تو چیه (کارت سمت چپ صلیب) ؟ راحت و ساده: یک تصمیم قاطع و جالبه که این نظر طرف مقابل هم هست (کارت دومی از راست در صلیب). هر دو احساس می‌کنید که باید تصمیم بگیرید و کارت پیش‌بینی کننده (وسط بخش صلیبی) هم می‌گه که تغییر بزرگی در جریان است. این تغییر بزرگ در رابطه ممکنه قطع اون باشه ولی ازدواج رو هم کنار نذار. این کارت نشون دهنده تغییر است.

می‌مونه دو کارت. کارت سمت راست صلیب و کارت بالا. کارت سمت راست، نشون دهنده نکته‌ای است که ازش غافلی و کارت بالا سعی می‌کنه نشونی باشه از آینده. نکته مورد غفلت یک پسر جوان با شمشر (فکر). بعضی‌ها این کارت رو معرف احتمال سفر هوایی معرفی می‌کنند و خب شکی نیست که می‌تونه معرف یک مرد هم باشه. و کارت نهایی هم که از ظاهرش کاملا معلومه: عشق در تعادل. متعادل شدن عشق کمک زیادی به دوام اون می‌کنه و این عشق متعادل در آینده برات رخ می‌ده. راستش توی کشیدن این کارت همیشه کمی نگرانم که چیزی بدی نیاد تا مجبور بشم حرف‌های بد بزنم اما این بار هم به خیر گذشت و آینده روشنه (: