آی او اس ۶ و نقشه های خنده دارش

دیروز که مردم از خواب بیدار شدن و دیدن اپل گفته نسخه جدید سیستم عامل دستگاه‌های پرتابلش اومده فهمیدن که باید آپدیت کنن یا قبول کنن که دستگاه هاشون کند بشه و باگ دار ولی تقریبا هیچ کس نمی دونست که این آپدیت، نقشه‌های عالی گوگل رو از سیستم حذف خواهد کرد و اون رو با نقشه‌های خود آی او اس جایگزین می کنه. نقشه‌هایی که اونقدر داغون هستن که براشون یک تامبلر درست می شه و سعی می کنه شاهکارها رو یکجا جمع کنه. مثلا:

شکی نیست که زامبی ها شروع می کنن به گفتن اینکه چقدر این نقشه ها قشنگ و خوبن (حتی اگر اسم برلین توشون Schoeneiche نوشته شده باشه و تاهیتی توش فقط یکسری کوه باشه و ورا کروز برزیل اسمش شده باشه ترسا (اسم سال ۱۹۵۹ش) و ایستگاه قطار چند کیلومتری با راه آهن فاصله داشته باشه و …). از نظر فنی اشکالی هم نداره، خب هر چیزی با اشکال شروع می کنه و کم کم بهتر می شه اما تذکر ما اینه که چرا آدم باید از سیستم عاملی استفاده کنه که صاحب [دستگاه] آدم براش تصمیم بگیره که باید از چه برنامه نقشه ای استفاده کنه و چه فایلی روش کپی کنه و چه نرم افزاری رو حق داره داشته باشه.

برای دیدن بقیه شاهکارهای نقشه های آی او اس ۶، به این تامبلر رجوع کنید: http://theamazingios6maps.tumblr.com البته اگر معتقدین سطح شعورتون از چیزی که سانسورچی‌تون فکر می کنه بالاتره؛ چون راستش نظر سانسورچی‌مون این بوده که دیدن اینها براتون خوب نیست.