لینک‌های شاد دوشنبه‌های آخر ماه آبان ۱۳۹۴

gooy

پروژه‌های کوچیک

پروژه‌های بزرگ

  • یکی از چیزهایی که تو ایران حسابی جاش خالیه،‌ یک فروشگاه گیکی است پر از برچسب، لیوان،‌ موشک کنترل از راه دور یو.اس.بی، کراوات هشت بیتی و ماسک بتمن و این تیپ چیزها. فروشگاه اینترنتی گیک شو شاید بتونه تا حدی این خلاء رو پر کنه. البته فعلا فقط برچسب داره و لیوان و امیدوارم کارشون بگیره و پیش برن.
  • اپلیکیشن Ace Charge یکی دیگه از کارهای خوبی است که تلاش کرده تو بازار جهانی قد علم کنه. سایت اصلی اش می‌گه این برنامه سعی می‌کنه با تنظیم صحیح سیکل شارژ و جلوگیری از گرم شدن باتری، عمر و قدرت اون رو حفظ کنه. حدس می‌زنم اپلکیشن جالبی باشه.
  • یک بازی آزاد هم داریم از Ssisakhti@ به اسم چیکیجا. می‌گن این بازی قبل از آفتابه ساخته شده اما بعد از اون ریلیز شده و شاهدش هم کسب جایزه امیرکبیر ۹۲ هست. تو کافه بازار در دسته بازی‌های برتر به انتخاب کافه‌باراز هست. با کمی تغییر مختصر گذاشتمش تو گیت‌هاب.
  • چه بامزه. من همیشه فکر می کردم این برنامه باید باشه (: ظاهرا هست! حساب‌یار با دیدن اسمس‌های بانک‌ها، خرج‌های شما رو نگهداری می‌کنه.
  • در صورتی که علاقمند به ارتباط با کارفرماها یا نیروهای کار هستین یا دنبال یک شرکت بخصوص یا حتی کوفاندر و غیره می‌گردین، یاراکار داره تلاش می‌کنه شما رو به هم وصل کنه (: باز کردن پروفایل توش ممکنه کمک خوبی به کسی باشه که توش سعی می کنه شما رو پیدا کنن و همچنین به شمایی که سعی می کنین اخبار شرکتی رو دنبال کنین.
  • پازلی هم روشی جالبه برای ساختن اپلیکیشن‌های اندرویدی به شکل آنلاین! ماجول‌هاتون رو انتخاب و تنظیم کنین و اونها رو با منوها و متن ها و فیدها و اکانت ها کنار هم بچینین و خروجی اپلیکیشن اندرویدی رو دانلود کنین! پازلی هیجان انگیزه.

کانال‌های تلگرام

اوه!‌ جادی دات نت هم یک کانال تلگرام غیر رسمی داره که مطالب و پادکست ها و غیره اونجا کپی می شن: https://telegram.me/jadinet

رویدادها

  • استارتاپ ویکند گرگان هم آخر این هفته برگزار می شه. یعنی 27 الی 29 آبان ماه. احتمالا برای ثبت نام دیره، شایدم نباشه؛ حتما تو سایتشون معلوم می شه

بازارکار

  • یک طراح وب حرفه ای تمام‌وقت که حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط داشته باشد و مهارت خوبی در html، css و javascript داشته باشه، داشتن خلاقیت و روحیه کارتیمی برایمان مهم است. کسانی که این شرایط را دارند رزومه و نمونه کارهایشان را به ایمیل cv@irnux.ir ارسال کنند.

اگر شما هم دوست دارین پروژه، کار، فرصت شغلی یا هر چیز معقول دیگه‌ای‌تون توی دوشنبه آخر ماه بعد در جادی.نت معرفی بشه، به jadijadi روی جیمیل خبر بدین.