بررسی وضعیت شغلی برنامه نویسان و مدیر سیستم‌های ایران سال ۹۵

این پرسشنامه هر ساله توسط خود برنامه نویس ها برگزار می شه. ربطی به هیچ شرکت و سازمانی نداره و خودمون مستقیم توش جواب می دیم و مستقیم نتایج رو می بینیم. هدفش اینه که درک دقیق تری از وضعیت کار و زندگی برنامه نویس ها، مدیر سیستم ها و کلا کامپیوتری ها به همدیگه بده. با دونستن این اطلاعات مطمئنا می تونیم حقوق بهتری بگیریم و زندگی بهتری بخوایم.

نظرسنجی به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و بعد درست مثل پارسال،‌ نتایج خام و تحلیل به شکل عمومی منتشر می شن.

نتایج پارسال رو اینجا ببینین و از آدرس پرسشنامه امسال برای امسال جواب بدین تا بدونیم چیکاره هستیم. معلومه که بهترین مشارکت ما در بهتر شدن وضعیت برنامه نویس ها اینه که اطلاعات رو دقیق تکمیل کنیم و از بقیه هم بخوایم اینکار رو بکنن. لینک برای به اشتراک گذاشتن اینه: http://bit.ly/irprogrammers و البته لینک مستقیم روی گوگل داکز هم اینجاست:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdntC_H6ySUvW9iQwn-cFmQCEb6vdX0e0MgIr7XscHeZXA31Q/viewform

یا می شه با متنی مثل این به اشتراکش گذاشت:

تحقیق سالانه وضعیت کار و حقوق برنامه نویس ها و مدیرسیستم‌های ایران بهمون دید می ده و نتایجش کاملا آزاده. مشارکت کنید http://bit.ly/irprogrammers

برای شرکت در نظرسنجی وضعیت شغلی برنامه نویسها و مدیرسیستم های سال ۹۵ اینجا کلیک کنید و نتایج رو از همین وبلاگ دنبال کنید خیلی هم خوبه اگر تبلیغش کنین توی جاهای دیگه تا نتایج دقیق تری داشته باشیم.