سوتی خنده دار سونی: آپلود فیلم کامل به جای تریلر – اونم روی یوتوب

همه یوتوب رو دوست دارن ولی مشکل اینه که فیلم‌های کامل روی یوتوب پیدا نمی‌شن، این سایت حسابی مواظب حقوق کپی‌رایت‌دارها است و فیلم‌های کامل روز رو محاله روش پیدا کنین. مگر اینکه یکی از ۱۱هزار نفری باشین که تونستن فیلم «خالی قاتل» رو از اکانت خود سونی تماشا کنن.

ماجرا این بوده که چند ساعت قبل یک نفر از سونی سعی کرده تریلر (خلاصه تبلیغاتی) فیلم رو روی یوتوب آپلود کنه و بعد از آپلود توجه نکرده که طول این تریلر رسمی یک ساعت و نیم است. مثل همیشه کامنت‌ها خنده دارن و مثلا یک نفر نوشته «این تریلر تقریبا همه فیلم رو لو داد» و البته بحثی هم تو کامنت‌ها در جریان است که احتمالا این اتفاق باعث بالا رفتن فروش فیلم خواهد شد. فیلم امتیاز عالی‌ای از بیننده‌ها نگرفته ولی اینکه تقریبا ۶ ساعت طول کشیده تا فیلم رو از یوتوب حذف کنن باعث شد چند هزار نفر اونو ببینن و البته همه – از جمله و من شما – در مورد خالی قاتل حرف بزنن.

فیلم الان از یوتوب حذف شده ولی احتمالا با اسم Khali the killer می تونین پیداش کنین و اگر هم اهل دیدن فیلم نیستین، می تونین مثل من به این فکر کنین که کاش وضع فیلترنت ما هم جوری بود که متوجه نمی‌شدیم بعد از زدن دگمه آپلود، یه چیز ۲ دقیقه‌ای رو آپلود کردیم یا یه چیز ۹۰ دقیقه‌ای کیفیت بالا رو.