رادیوجادی ۱۶۸ – کاندیدای پارلمان انگلستان؛ هوش مصنوعی

در شماره ۱۶۸ از رادیوجادی، از آرم و قبولی جی پی تی در امتحان تورینگ می‌گیم و هوش مصنوعی ای که سعی می کنه نماینده مجلس انگلیس بشه و بقیه قصه‌های حساس و هیجان انگیز شامل بازگشت وییجر۱ به وضعیت عادی و بحث هایی که تخصصمون نیست. با ما باشین که جهان هکرهای بیشتری می خواد.

با این لینک‌ها مشترک رادیوگیک بشین

و البته ایده جدید که اگر توشون سابسکرایب کنین / مشترک بشین یا هر چی بهش میگن، خوشحال می شم:

در این شماره

رادیو جادی ۱۶۷ – انگشتت؛ از هک بامزه ۷۰میلیونی تا رقیب سریال ترکی در کرنل لینوکس

در این رادیو هم صدا و سیما رو با هم قاطی کردیم ! یک جاهایی تصویر من و تصویر مانیتور سینک نیست و بدون اینکه من دستم رو کیبورد باشه تایپ می‌شه؛ برای همینه که در مورد چت جی پی تی و پشه‌های ژنتیک و هک هوشمندانه حرف می‌زنیم و بعد از دیدن اینکه چرا نباید به چت جی پی تی دربست اعتماد کرد؛ به سراغ رقیب سریال‌های ترکیه‌ای در کرنل لینوکس می‌ریم!

نکته: در این شماره دو چیز رو فراموش می کنم بگم که همینجا می نویسم:
۱. شیوه پس گرفتن پول از هکر دقیقه ۹ این شکلی بوده که طرف باهاش چت می کنه و می گه پولم رو بده و ده درصدش مال خودت و اونم کل پول رو پس می ده (: حداقل این چیزی بوده که به ما گفتن و ما هم گفتیم باووششه
۲. یه دوستی ایمیلی زده بود در مورد صحبت من در مورد کمتر سرمایه دارانه بودن کشورهای اروپایی نسبت به آمریکا. فکر می کردم ایمیلش رو در ایمیل‌ها کپی کردم ولی نبود. خلاصه اش این بود که گفتن اینکه اروپا کمتر سرمایه دارانه است و سوسیالیست ها روی کار هستن اشتباهه. اگر پیداش کردم در شماره بعدی دقیق می گم.

با این لینک‌ها مشترک رادیوگیک بشین

و البته ایده جدید که اگر توشون سابسکرایب کنین / مشترک بشین یا هر چی بهش میگن، خوشحال می شم:

در این شماره