گشت روز تعطیل در یک بعد از ظهر آفتابی

در این هوا گشت چقدر می چسبه!

 اولین جایی که اگر علاقمند صدا و اینجور چیزها هستید حتما باید ببینید، وبلاگ صدا و سیستم‌های صوتی است است. این وبلاگ به شکل تخصصی در مورد «صدا» و «سیستم های صوتی» می نویسه و به حق یکی از معدود وبلاگ های فارسی است که روی جامعه تاثیر جدی داره. باور بکنید یا نه، بررسی هایی که این وبلاگ از کالاها می کنه، باعث بالا و پایین رفتن قیمت اونها در بازار ایران می شه!

 فکر می کنید وقتی کسی می ره خارج، زندگی اش چطوری می شه؟ منظورم از «خارج»، کانادای افسانه ای است (: برای دیدن بخش هایی از واقعیت مخمل بانو رو بخونین. نه آه و ناله می کنه از غربت و نه آزادی هاش رو حلوا حلوا می کنه برامون بلکه به سادگی می نویسه که اونجا چه خبره. خوندن مخمل بانو توصیه می شه (:

 شنیدین که مجله زنان لغو مجوز شده؟ مایه خجالت است که در کشوری یک مجله میانه رو اجازه انتشار نداشته باشه چون احتمالا از ناامن بودن جامعه نوشته. خوشبختانه سایت خوبی داره که می تونید بخونیدش. البته سایتش فیلتر است ولی گزارش های بسیار جذابش از اون چیزی که در خوابگاه دختران می گذره، مطمئنا برای همه خواندنی است.

 واو… اجازه هست وبلاگ های بزرگ رو هم معرفی کنم؟ به هرحال برای گشت روز تعطیل سر زدن به آپدیت بلاگ عالیه. این وبلاگ یک وبلاگ حرفه ای است که شما رو مشتری دائم می کنه. مقاله های کامل و آموزشی که واقعا با عمق و با محتوا نوشته شدن. این وبلاگ فوق العاده است (:

 بذارین با کمی خنده ماجرا رو ببندیم. سری بزنید به [حزب جوانان زیر آفتاب-http://shalakhteh.persianblog.ir/] (: شاید ماهی یکبار می نویسه ولی ارزشمند من با خوندن بیت آخر تبرج، مشتری دائم این طنز نویس شدم. توی بیت آخر شعر تبرج می گه: نزد ما با جنبه‌ها عیبی ندارد کارشان / در حضور افسر ناجا تبرج می کنند