دیزاین پد: محصولی برای خلاقان وب

designpad

طراحی وب و اپلیکیشن ملزوماتی داره و گرفتن پروژه از خیلی شرکت‌ها هم لازمه‌اش فضاسازی مرتبط است! نمی‌گم هیچ کس بدون داشتن دیزاین پد نمی تونه طراحی خوبی انجام بده ولی شکی ندارم که برای نیمی از آدم‌ها داشتن چنین برگه‌هایی با کیفیت کاغذ و چاپ بالاشون انگیزه خوبیه برای شروع یک کار خوب.

درسته که دوستان لطف کردن و یک پک کامل وسایل (شامل خط کش، پاک کن، خودکار،‌ کاغذها) رو برای من فرستادن ولی اگر هم اینکار رو نمی کردن، خودم حتما سفارش می دادم چون نوشت ابزار خوب همیشه عالیه (:

کاغذهای سنگین کیفیتی عالی دارن و چاپ هم بسیار خوبه. خط کش رو به یکسری از دستان هدیه دادم و دفعه قبل که شرکتشون بودم دیدم با تصاویر این شابلن اندرویدی یکسری کار هنری در حد زیرلیوانی خلق کردن که امیدوارم عکسش رو برام بفرستن. همچنین این کاغذها یکی از عواملی بودن که باعث شدن اون مطلب منحنی نرمال و وایبر رو بنویسم چون کشیدن نمودار روی این کاغذها خیلی حال می داد و کلا باید بگم که من یک مشتری راضی بودم. تکرار می کنم که اینطوری نیست که بدون این جو سازی ها نشه کار کرد ولی بدون شک اسمش رو الکی جو سازی نمی ذارم.. جو کار بخش مهمی از کار است و معلومه که اگر بخواین تو چشم ظاهر بین بعضی شرکتها، خودتون رو متفاوت از دیگران نشون بدین، چنین چیزهایی کمک خوبی هستن.

در در مورد دیزاین پد به این سه نکته هم اشاره می کنم:

  • طراحی بسته های کالا و .. عالی بودن. یک تجربه خوب در ایران.
  • مداد نوکی (اسم باکلاسش اتود است؟) و روان نویس توی بسته برای استفاده از بعضی طرح‌های روی شابلن (که خیلی خیلی ظریف است) کلفت هستن و تو شابلن نمی رن.
  • این می تونه هدیه خوبی باشه برای پارتنری که تو کار طراحی وب یا اپلیکیشن است.

معلومه؟ من نسبت به دیزاین پد هیجان زده شدم.

مرتبط و مهم:
ترجمه فارسی تصویرسازی شعر «نه بچه!» از بوکوفسکی