جادی تی وی ۰۱۱ – لینوکس دسکتاپ برای آدم های شاد ۱: نصب اوبونتو در کنار ویندوز

همونطور که می دونین من یک دوره ویدئویی لینوکس دارم. اما اون دوره مربوط می شه به امتحان ۱۰۱ ال پی آی سی که امتحانی است برای گرفتن مدرک «مدیریت سیستم های لینوکس» و به درد اکثر آدم ها که به شکل معقول و فان و شاد می خوان بیان سراغ لینوکس نمی خوره. به همین دلیل تصمیم گرفتم یک دوره همینطوری دور همی ضبط کنم برای شروع کار با لینوکس یا لینوکس دسکتاپ یا زندگی روزمره با لینوکس یا چنین چیزی. اسم مستعارش هست لینوکس دسکتاپ برای آدم های شاد. حتی اگر شاد نیستین، دیدن این دوره می تونه شما رو کمی شاد کنه! مطمئنم!

در قسمت اول از لینوکس دسکتاپ برای آدم های شاد می ریم سراغ نصب یک اوبونتو در کنار ویندوز. جالبه که اینکار ابتدایی ترین کار لازمه برای شروع اوبونتو و در عین سخت ترین کار. البته می تونین شما برای شروع از یک ماشین مجازی مثل ویرچوال باکس استفاده کنین که کم خطرتر و بی دردسر تر است. به هرحال در اینجا در اولین قسمت از آموزش اوبونتو برای آدم های شاد می ریم سراغ نصب یک لینوکس در کنار یک ویندوز. با ما باشین که ماجرا ادامه داره!

و مطمئنا مهمترین انگیزه بخشی شما اینه که لایک کنین، شر کنین، فالو کنین و از اون مهمتر تو کامنت ها بگین که در سرفصل های بعدی چه چیزهایی باید پوشش داده بشن!