انتشار دوره یادگیری ماشین با پایتون در مکتبخونه

بالاخره دوره یادگیری ماشین با پایتون که با مکتبخونه ضبط می‌کردم تموم شد و مکتبخونه هم منتشرش کرد. این دوره رو نسبتا بر اساس سرفصل‌ها و مطالب دوره‌ای که ای بی ام به ادکس سفارش داده درست کردیم و حاوی این مطالبه:

  • مقدمه و معرفی
  • رگرسیون
  • دسته بندی / کلاسیفیکیشن
  • خوشه بندی / کلاسترینگ
  • سیستم‌های توصیه گر / ریکامندر سیستم ها

به نظر من درک حداقلی از ریاضی براش لازمه (جمع و ضرب و ماتریس) و بازم به نظر شخصی من عملا پایتون فقط موقع نشون دادن مثال‌ها استفاده می‌شه اما کماکان خوبه چیزی مثل پایتون مقدماتی رو بلد باشین و آمادگی یاد گرفتن چیزهای جدید هم داشته باشین. من به شکل مستقل چیزهایی مثل نامپای و پانداس و نوتبوک رو مرور می‌کنم ولی در نهایت انتظار می‌ره کسی که میاد این دوره توان نصب و کشف چیزها رو داشته باشه (:

خروجی دوره از نظر من کسی است که مفاهیم یادگیری ماشین رو درک می‌کنه و در حوزه‌های بالا کاملا می‌فهمه که کامپیوتر چطوری به جواب می‌رسه و با اینکه اونها رو با پایتون دیده، براش فرق زیادی نمی‌کنه که لازم باشه با چه زبانی اونو پیاده کنه و خودش هم می‌تونه بقیه مسیر رو در جهتی که دوست داره پی بگیره.

دوره رو می‌تونین توی صفحه یادگیری ماشین با پایتون جادی مکتبخونه پیدا کنین که شامل تقریبا ۳۳ ساعت فیلم و گواهینامه و منتورینگ و پروژه پایانی و تمرین و آزمون و تالارگفتو و تسهیل استخدام است و احتمالا کد تخفیف MLJADI براتون تا حدی تخفیف میاره. مثل همیشه هم اگر هزینه اش براتون زیاده پیشنهاد می کنم کمی صبر کنین و بعد احتمالا می تونین از جاهای دیگه فیلم ها رو دانلود کنین و ببینین. اینها در نهایت برای یاد گرفتن شما درست شدن.