لینک‌های شاد دوشنبه ‌های آخر ماه – اردیبهشت ۹۲

haiko

  • هایکو کتاب هم که امیدوارم معرف حضور باشه. شعرهای سه بخشی ساخته شده از کتاب در جامعه‌ای دور از کتاب. چرخی توش بزنین و از چنین چیزهایی لذت ببرین.

  • هوس کله پاچه یا حلیم نیشابوری کردین؟ یک تیم از بچه های پر انرژی در مشهد یک استارتاپ با هدف ارائه صبحانه های کامل و گرم به محل کار و منزل و کارگاه را راه اندازی کرده ان و فعلا تمرکزشون روی کله پاچه و حلیم نیشابوری (یک چیزی است مابین حلیم معمولی و شله مشهدی و خیلی خوشمزه است) است و اگر تو مشهد هستین حتما امتحانش کنین.

  • پریروز دوست‌هام بهم گفتن که سوار اتوبوس بشیم و چند تا ایستگاه اونورتر سری به همایش لین استارتاپ ماشین بزنم. خیلی هم باحال بود ولی اگر خبرم نمی کردن چی؟ اصلا شما چجوری از برگزار شدن یک رویداد فنی، محیط زیستی، نمایشگاهی و … خبردار می شین؟ یک راه خوب پروژه بانمک Eventum.ir است که با دادن ایمیل می تونین خبر رویدادها رو بگیرین. سورس پروژه هم آزاده و پروژه فان و باحال و احتمالا جایی مناسب برای اونهایی که می خوان برای برنامه‌شون، شرکت کننده پیدا کنن.

  • مسعود به شکلی مفصل توی وبلاگش در مورد فیلم مستند DEFCON نوشته. مستندی در مورد یکی از مهمترین کنفرانس‌های دنیای هکرها. مستقل از اینکه به من لینک داده و لطف داشته، پیشنهاد می کنم اگر به موضوع علاقه دارین مطلبش با عنوان قوم خودت را پیدا کن رو بخونین و اگر علاقمند شدین، فیلم رو هم ببینین.

  • جاوید هم شرکتشون رو معرفی کرده به اسم اسب قرمز که در زمینه شبکه و امنیت توی کرمان کار می کنه (ایول) و بخصوص بخش مقاله‌هاش رو معرفی کرده که همه تولیدی خودشون هستن و ارزش نگاه کردن و خوندن دارن

  • و اگر می خواین مجموعه ای لینک ببینین که شاید بعضی هاش براتون جالب باشه و کمی سرگرم بشین: لذت اشتراک لینک فارسی؛ لینکام

اگر شما هم دوست دارین مطلبتون در دوشنبه‌ آخر ماه بعدی اینجا باشه،‌ می تونین لینکش رو برام به آدرس jadijadi روی جیمیل بفرستین. وب فارسی بزرگ است و اگر هر چیز خوبی توش رشد کنه، به نفع همه ماست.