هفته‌های خوبیه: تقویم برنامه‌ها و ارائه‌های پیش رو در دنیای آزاد و برنامه‌نویسی

جشنواره روز آزادی نرم‌افزار در تهران

امسال هم مثل هر سال برنامه روز آزادی نرم افزار در جریانه و من توش سخنرانی‌ای دارم با این عنوان که ما جامعه هستیم. نه فقط قراره در مورد خودمون حرف بزنیم که قراره یاد بگیریم چطوری می تونیم با هم دوست بشیم تا پایه‌های یک جامعه ساخته بشه پنجشنبه ۹ مهر می‌بینمتون.

اولین همایش آینده وب در تهران

این همایش به همت مجید آنلاین برگزار می‌شه و من روز اول یعنی ۱۵ مهر ساعت ۱۴:۳۰ در پنلی هستم با عنوان «هر وب‌سایت یک رسانه» و روز دوم یعنی ۱۶ مهر ساعت ۱۰ صبح یک سخنرانی دارم با عنوان «چرا ممکنه کار کردن به صورت آزاد به نفع شما باشه؟». معلومه که من متخصص آینده وب نیستم ولی می تونم در این مورد گپ بزنم که چرا خوبه یک علاقمند آینده، آزاد کار کنه یا بهتر بگم بدونه که چقدر داره آزاد کار می‌کنه.

گردهمایی نرم‌افزارهای آزاد/متن‌باز

poster

گردهمایی نرم‌افزارهای آزاد/متن‌باز و البته بزرگداشت روز آزادی نرم‌افزار هم در دانشگها صنعتی اصفهان در جریان است و من هم توش حرف می‌زنیم. خیلی خوشحال کننده که توی اصفهان است و موضوع صحبت من مرور اخبار شش ماه گذشته دنیای لینوکس خواهد بود. باعث افتخار و خوشحالیه و امیدوارم ببینمتون.

آپدیت: از عکس یه پوستر قدیمی استفاده کرده بودم که خوشبختانه دوستان جدیدش رو دادن و آپدیت کردم


بسیار خوشحال می‌شم اگر برای هر کدوم از همایش‌ها چیزی دارین که به نظرتون خوبه توی صحبت‌های من گنجونده بشه همینجا کامنت بذارین تا چیزهای مهم جا نمونن! می‌بینمتون.