لینک های شاد دوشنبه های آخر ماه آبان ۱۳۹۶ – فشرده و مختصر!

با یک ماه و یک روز تاخیر، این دوشنبه های شاد این سری است. اگر شما هم لینکی داشتین یا حرفی که دوست داشتین معرفی بشه بهم با ایمیل خبر بدین. jadijadi gmai.

پروژه ها

  • فرشاد تابستون رو روی پروژه یک سلام وقت گذاشته، یک جور دستیار که می تونه در مورد آب و هوا، شخصیت ها و رویدادها به شما کمک کنه. علاوه بر سایت، اپ اندروید هم داره.
  • حسین هم سیستم جالبی ساخته برای ساخت گزارش های نموداری مثلا از وضعیت هشتگ زلزله در کرمانشاه. پیشنهاد نگاه کنین چون هم خود گزارش نکات بانمکی داره و هم پشتش سیستمی وجود داره برای ساخت گزارش های شخصی تر – اگر درست فهمیده باشم البته!

بازار کار

  • استارتاپ نیو هم دنبال یک تولید کننده محتوای دیجیتال است؛ روحیه خلاق، روحیه کار تیمی، آشنایی با فتوشاپ و تسلط به انگلیسی. jobs‪@‬nivo‪.‬ir
  • شرکت میاره، به رستوران‌ها و کسب و کارهای دیگه سرویس دلیوری ارائه می‌ده. این سرویس طراحی شده تا به کسب و کارها اجازه بده بدون دردسر، دلیوری داشته باشن. الان هم استخدام داره، بیشتر روی گولنگ، جانگو و ری‌اکت‌جی‌اس، آگهی های استخدامشون رو اینجا ببینین
  • حسین صیادی هم گفته که آماده به کار است (: حوزه های OpenCV, Python, MATLAB, AVR و لیسانس الکترونیک. اگر شرکتی در حوالی کرج یا حومه هست که ممکنه بهش مرتبط باشه خوشحال می شه خبردار بشه با ایمیل sayadihossein89@gmail.com (: